سردار حسینی:

امروز ارتشِ جهانِ اسلام تشکیل شده است

معاون حفاظت اطلاعات وزارت دفاع گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ارتش جهان اسلام در کشور‌های اسلامی منطقه تشکیل شده است.

ارتش جهان اسلام تشکیل شده استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار «مجید حسینی» معاون حفاظت اطلاعات وزارت دفاع صبح امروز در مراسم گرامیداشت عملیات والفجر هشت و روز حفاظت اطلاعات در سپاه که در سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: در عملیات والفجر هشت که از مهم‌ترین عملیات‌های دفاع مقدس است؛ زیرا اصول حفاظتی در این عملیات در سطح بسیار بالایی رعایت شد به نحوی که ۱۲۰ هزار نفر را در این عملیات به صورت روزانه به طلائیه منتقل می‌کردیم، اما شبانه همان‌ها به منطقه عملیاتی والفجر هشت منتقل می‌شدند؛ البته جابه‌جایی نیرو‌ها در روز به صورت تعمدی صورت می‌گرفت تا دشمن متوجه منطقه اصلی عملیات که در فاو بود، نشود.

او افزود: البته امروز با پیشرفت‌های اطلاعاتی و وجود ماهواره‌هایی که دارای دوربین‌های با دقت بسیار بالا هستند، این‌گونه جابه‌جایی‌ها بسیار سخت است.

سردار حسینی با اشاره به چالش‌های امنیتی با دشمن، ادامه داد: چالش اول آمریکایی‌ها هستند؛ در اوایل انقلاب، دولت موقت معتقد به باقی ماندن آمریکایی‌ها در کشور بود و این چالش اکنون نیز به نوعی وجود دارد؛ بدین معنی که برخی کشور‌های منطقه معتقدند آمریکایی‌ها باید در منطقه حضور داشته باشند.

او چالش دوم را تحریم‌ها و چالش سوم را براندازی دانست و اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ارتش جهان اسلام در کشور‌های اسلامی منطقه تشکیل شده است به نحوی که در سوریه رزمندگان جهان اسلام فارق از زبان و ملیت، کنار یکدیگر علیه تکفیری‌ها و حامیان آن‌ها جنگیدند.

معاون حفاظت اطلاعات وزارت دفاع در ادامه تصریح کرد: دشمن به واسطه برتری تبلیغات رسانه‌ای و تبلیغی که دارد، می‌تواند از کوچکترین حادثه‌ای، موج رسانه‌ای و تبلیغی سنگینی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند، مانند حوادث آبان که در پی افزایش قیمت بنزین صورت گرفت؛ لذا مسؤولان اجازه ندارند که اشتباهی انجام دهند.

او در ادامه عنوان کرد: آمریکایی‌ها برای مقابله با قایق‌های تندروی نیروی دریایی سپاه، ناوی را به خلیج فارس اعزام کردند که این ناو در واقع پایگاه دریایی سیار آمریکایی‌هاست؛ در این ناو قایق‌های تندرو حضور دارند، اما این اقدام آن‌ها تاکنون بی نتیجه مانده است.

سردار حسینی ادامه داد: آمریکایی‌ها در توجیه ترور حاج قاسم سلیمانی عنوان می‌کردند که اگر سردار سلیمانی را ترور نمی‌کردند، هزار نفر از نیرو‌های آن‌ها در پی اقدامی که سردار سلیمانی انجام می‌دهد، کشته می‌شدند.

او همچنین با اشاره به خودکفایی کشور در حوزه دفاعی اظهار داشت: نیرو‌های مسلح برای پیشرفت نگاهی به سایر کشور‌ها حتی کشور‌های دوست ندارند؛ به همین دلیل است که در حوزه‌های مختلف دفاعی مانند موشکی پیشرفت کرده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
با مشارکت کدام کشورها، ارتش جهان اسلام تشکیل شده است؟
آخرین اخبار