آب‌گرفتگی با معابر شهری قم خداحافظی می کند؟

شهرداری قم با توجه به اصلاح بخشی از مسیر رودخانه و طرح‌های اجراشده در مناطق،با آمادگی به استقبال بارش‌ بهاری می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،سید امیر سامع ،معاون خدمات شهری شهرداری قم از اتمام طرح بازنگری آب‌گرفتگی در شهر قم خبر داد و گفت: طرح جامع آب‌گرفتگی با توجه به تغییرات اقلیمی که در شهر قم و کل کشور شاهد هستیم یکی از طرح‌هایی است که نیازمند بازنگری است.

او با اشاره به لزوم بازنگری طرح‌های جامع در دوره‌های مشخص، ادامه داد: برای اتخاذ تصمیم‌های درست در مدیریت شهری نیازمند بازنگری در طرح‌ها جامع بوده تا بتوانیم بر اساس نیاز و تغییرات ایجادشده در ساختار شهر خدمات‌رسانی به شهروندان داشته باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم یکی از طرح‌ها نیازمند به بازنگری را طرح جامع آب‌گرفتگی شهر عنوان کرد و افزود: طرح جامع آب‌گرفتگی با توجه به تغییرات اقلیمی که در شهر قم و کل کشور شاهد هستیم یکی از طرح‌هایی است که نیازمند بازنگری مجدد بوده و باید بر اساس نیاز‌های شهر موردمطالعه مجدد قرار می‌گرفت.

سامع با یادآوری بارش‌های ابتدای امسال، تصریح کرد: بارش‌های ابتدای سال و مشکلات به وجود آمده باوجود مدیریت مناسب بحران در قم زنگ هشداری برای تکرار نشدن مشکلات ایجادشده در شهر بوده و امسال شهرداری طرح‌های ویژه‌ای را نیز در مناطق هشتگانه اجرا کرده است.

او از خرید هفت میلیارد تومان ماشین‌آلات خبر داد و گفت: با توجه به اصلاح هندسی بخشی از مسیر رودخانه و طرح‌های اجراشده در مناطق، امسال شهرداری قم با آمادگی خوبی به استقبال بارش‌های بهاری رفته و امیدواریم با کمترین مشکل در این حوزه مواجه باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار