جشن میلاد کوثر و تکریم بانوان همکار در صداوسیمای مرکز زنجان

همزمان با خجسته زاد روز ولادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام و گرامیداشت مقام مادر مراسم جشنی با حضور همکاران در سالن همایش شهید شهریاری مرکز برگزار شد.

جشن میلاد کوثر و تکریم بانوان همکار در صداوسیمای مرکز زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل  صدا و سیمای زنجان در این مراسم ضمن تبریک این روز به همکاران، حضرت فاطمه زهرا (س) را اسوه کامل ایمان، اخلاق، تعبد و اخلاص دانست و بر الگوگیری از سیر زندگانی این شخصیت والای جهان اسلام تاکید کرد.

او نگرش ژرف به ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا (س) را نقشه راه سلامت خانواده‌ها بیان کرد و تصریح کرد: این شخصیت والا در تمام زوایای زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی یار و یاور همسرشان بودند.

فرمانده انتظامی استان هم در جمع همکاران مرکز ضمن تبریک این روز خجسته، توجه به الگو‌های اسلامی خانواده را از وظایف خطیر رسانه ملی عنوان کرد و افزود: باید از اقدامات فرهنگی رسانه ملی در خصوص پرداخت هنرمندانه به زندگانی متبرک ائمه اطهار (ع) تقدیر نمود چراکه فرهنگ سازی رسانه‌ای و توام با هنر دقیقا در نقطه مقابل معظلات و ناهنجاری‌ها قرار دارد.

سردار جهانبخش، با تاکید بر نهادینه شدن الگوی زندگی ایرانی اسلامی در نهاد خانواده افزود: دستگاه تبلیغاتی غرب با هدف قراردادن نهاد مقدس خانواده درصدد تغییرات دلخواه خود در حوزه‌های اجتماعی است و این نوع سیاست الزاما پرداخت مستقیم به صحنه‌های غیر اخلاقی نیست.

او با تاکید بر این مطلب که باید با برنامه ریزی مناسب راهکار‌های نوین به زوج‌های جوان ارائه کرد افزود: تبلیغ زندگی لوکس، ولخرجی، دامن زدن به مصرف گرایی و سخیف نشان دادن فرهنگ قناعت در راس تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارد.

 در ادامه این جشن آیتم‌های شاد و مفرح متعددی برای همکاران تدارک دیده شده بود که لحاظات شاد و به یادماندنی را برای همکاران به همراه داشت و در پایان مراسم نیز پیام تبریک مدیرکل مرکز در کنار هدایایی به بانوان شاغل همچنین همسران و مادران همکاران اهدا گردید.

در این مراسم همچنین از همکاران بازنشسته شده در یکسال اخیر و فرزندان دختر همکاران شاغل که به سن تکلیف رسیده بودند با اهداء تقدیرنامه و هدایایی تقدیر بعمل آمد. 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.