بررسی طرح‌های جامع شهر‌های تفرش و مامونیه

جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مرکزی با دستور کار بررسی طرح‌های جامع شهر‌های تفرش و مامونیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مرکزی با دستورکار بررسی طرح‌های جامع شهر‌های تفرش و مامونیه و همچنین بررسی طرح توسعه شهرک صنعتی بازنه در سالن جلسات در حوزه عمرانی استانداری مرکزی در اراک آغاز به کارکرد.

بررسی طرح‌های جامع شهر‌های تفرش و مامونیه

جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مرکزی به ریاست سید علی آقازاده استاندار مرکزی و با حضور زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداران شهرستان‌های تفرش و مامونیه و مدیران کل راه و شهرسازی، دفتر فنی استانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولین سایر دستگاه‌های اجرایی عضو کار گروه برگزار شد.

در این نشست کلیت طرح جامع شهر مامونیه به تصویب اعضا رسید و مقرر شد با توجه به رشد نرخ جمعیت این شهر و صنعتی بودن منطقه؛ موضوع الحاق اراضی دولتی با کاربری مسکونی، ساخت مسکن برای نیرو‌های کار، تامین آب و برق و سایر خدمات لازم و همچنین تعیین تکلیف بستر و حاشیه رودخانه فصلی موجود در بافت مسکونی شهر، مطالعه و اقدام گردد.

در این نشست همچنین مقرر شد تیم منتخب کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی از تغییرات حاصله و اراضی الحاقی بازدید میدانی داشته باشند و گزارش بازدید در جلسات آتی مورد رسیدگی قرار گیرد.

در رابطه با طرح جامع تجدید نظر شهر تفرش هم پس از توضیحات کامل مشاور مربوطه، مقررشد که قسمتی از اراضی با کاربری آموزش عالی از طرح خارج و بجای آن اراضی مستعد کاربری گردشگری و بوم گردی و توسعه فضای سبز این شهر به طرح الحاق شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.