گشایش نمایشگاه لوگوتایپ با عنوان ارمغان در رشت

نمایشگاه لوگوتایپ باعنوان ارمغان در رشت برپا شده است.

گشایش نمایشگاه لوگوتایپ با عنوان ارمغان در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان گیلان گفت :  نمایشگاه لوگوتایپ با عنوان ارمغان، نخستین نمایشگاه مستقل آثار  زهرا ستوده در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) رشت گشایش یافته است .

او با بیان اینکه ،این نمایشگاه تا یکم اسفند ماه  دایر است ، افزود: در این نمایشگاه ۲۹ اثر لوگوتایپ این بانوی هنرمند در قالب فوم برد ابعاد ۲۸ در ۲۸ سانتی‌متر،  به نمایش گذاشته شده است .

مسئول  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان گیلان تصریح کرد : این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برای تماشای علاقمندان دایر است .

زهرا (ارمغان) ستوده، گرافیست جوان گیلانی، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته ارتباط تصویری - گرافیک از دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاد دانشگاهی استان است.

او سابقه حضور در سه نمایشگاه گروهی طراحی تقویم، تصویرسازی و عفاف و حجاب، ارائه اثر در جشنواره تخم مرغ‌های رنگی زیر نظر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت و جشنواره مقاومت به‌مناسبت میلاد امام رضا (ع) در شهر مشهد را دارد.

 

انتهای پیام / ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.