در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۶۰ فقره سرقت داخل خودرو در اصفهان / کشف ۲۵ تن پودرشیر خشک غیر مجاز در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز بیست وهفتم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست وهفتم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۶۰ فقره سرقت داخل خودرو در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول شکایاتی مبنی بر سرقت داخل خودرو در منطقه غرب شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی یک سارق در این رابطه شدند.
سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری این سارق اظهار داشت: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۶۰ فقره سرقت داخل خودرو در منطقه غرب شهر اصفهان و فروش اموال به ۳ مالخر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری مالخران این پرونده بیان داشت: سارق دستگیر شده و مالخران اموال مسروقه پس از تکمیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از مالکان خودرو‌ها خواست، از پارک خودروی خود در محل‌های تاریک و خلوت خودداری کنید، از نگهداری وسایل ارزشمند و مدارک در داخل خودرو خودداری کنید و در صورت مشاهده هر گونه موضوع مشکوک بلافاصله با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید.
 

کشف ۲۵ تن پودرشیر خشک غیر مجاز در اصفهان

سرهنگ" محمدحسن اسماعیلی" رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت اصفهان با اشراف اطلاعاتی بالایی که داشتند مطلع شدند در یک مکان غیر بهداشتی و غیر مجاز شیر خشک بسته بندی و توزیع می‌گردد که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم و با همکاری عوامل بهداشت یک گروه از ماموران به محل که ساختمانی نیمه ساز بود اعزام و مشاهده کردند افرادی در حال بسته بندی شیرخشک هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل ۲۵ تن پودر شیر خشک کشف شد بیان داشت: در این محل بدون مجوز و به صورت غیر قانونی و غیر مجاز و در یک محل نامناسب و غیر بهداشتی اقدام به تهیه شیر خشک می‌کردند که محل توقیف شد.

سرهنگ اسماعیلی اظهار داشت: دراین رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که به هر نو ع بخواهند سلامت جامعه را برهم بزنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

تصادفات ساختگی و کلاهبرداری میلیاردی از شرکت‌های بیمه

سرهنگ "علی قربانی" سرپرست انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان با اشراف اطلاعاتی بالایی که داشتند از ایجاد تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه مطلع و وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی‌های تخصصی بعمل آمده مشخص شد سرکرده‌های این باند یک زن و شوهر و فرد دیگر هستند که افراد فقیر و بی بضاعت را فریب می‌دهند و آن‌ها را راضی می‌کنند اعضای بدن خود را آسیب بزنند و با ایجاد تصادفات ساختگی از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این افراد پس از مصدوم کردن اعضای بدن خود و پاره کردن لباس هایشان با ایجاد تصادفات ساختگی که از قبل طراحی شده بودند از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری می‌کردند.

سرهنگ قربانی اظهار داشت: علاوه بر سرکردگان باند ۸ نفردیگرنیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شده اند و تاکنون متهمان به ۸ میلیارد ریال کلاهبرداری به این شیوه از شرکت‌های بیمه اعتراف کرده اند.

سرپرست انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه اعضای این باند ۲ میلیارد ریال سفته از افراد فقیر بعنوان ضمانت بازگرداندن دیه دریافتی می‌گرفته اند تصریح کرد: همه متهمان این پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ علی قربانی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با هر گونه بی نظمی و اخلال در جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه نخواهد داد عده‌ای سودجو با ترفند‌های ساختگی نظم جامعه را برهم بزنند و کلاهبرداری کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.