پلیس زنجان آماده تامین امنیت انتخابات است

فرمانده انتظامی استان زنجان از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: حضور در انتخابات، مایه عزت و شرف مردم ایران اسلامی است.

پلیس زنجان آماده تامین امنیت انتخابات استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان در جمع مسئولان انتظامی استان با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، دغدغه دیگران مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات را به حداقل رسانده و شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.

سردار جهانبخش با بیان اینکه امیدواریم مردم همچنان با شور و شوق پای صندوق‌های رای حاضر شوند، تصریح کرد: مردم اگر شاهد هرگونه موردی که مربوط به مسائل امنیتی و انتظامی بودند سریعا به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند؛ همکاران ما در نیروی انتظامی آماده پاسخگویی هستند.

او برخورد با تخلفات انتخاباتی به ویژه در ایام تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی را از جمله ماموریت‌های پلیس برشمرد و افزود: با هماهنگی و همکاری ستاد برگزاری انتخابات و دستگاه قضائی با هرگونه تخلفات برابر قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی زنجان در بخش دیگر از سخنان خود به وظایف پلیس در حین برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: پلیس با آمادگی ۱۰۰ درصد و با به کارگیری تمامی منابع انسانی و تجهیزاتش در تامین امنیت کامل برای شهروندان در انتخابات تلاش و سعی می‌کند شرایطی مطلوب فراهم شود تا شهروندان بتوانند در کمال امنیت و آرامش به پای صندوق‌های رای بیایند و آراء خود را درون صندوق بیاندازند.

سردار جهانبخش گفت:انتخاب اوج بلوغ فکری، شعور سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم و نماد مردم سالاری دینی است بنابراین تمامی دستگاه‌ها بایستی همکاری و همدلی داشته باشند تا مردم بتوانند در کمال آرامش و با فکری آرام و در محیطی آکنده از وحدت، برادری و امنیت تحقیق خود را انجام داده و در انتخابات دومین نفر نظام نقش داشته باشند و با مشارکت حداکثری خود در جهت امنیت پایدار موثر باشد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه توجه به فراهم کردن زیرساخت­ها را از اولویت­های اصلی قرارگاه جهادی دانست و افزود: توجه به این مهم باید در اولویت قرار گیرد و قطعا با تمرکز فرماندهان به این موضوع، به اهداف مورد نظر، خواهیم رسید.

او آموزش را لازمه موفقیت کارکنان در انجام ماموریت‌ها برشمرد و تصریح کرد: اساسی‌ترین کار در نیروی انتظامی، آموزش است و ارتقای سطح دانش کارکنان و مشارکت مردم در تولید امنیت پایدار مهم‌ترین اهداف قرارگاه جهادی آموزش است.

سردار جهانبخش با بیان اینکه مسئولیت آموزش نیرو‌ها و کارکنان برعهده فرماندهان و مسئولان است، تاکید کرد: ایجاد انگیزه و ترغیب در بین کارکنان در بحث آموزش می‌تواند در یادگیری و به کارگیری آموخته‌ها اثر گذار باشد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.