برنامه شهرداری اصفهان تحقق کامل بودجه ۹۸ است

شهردار اصفهان گفت:اگر شرایط شهر مانند شش ماه نخست سال بود اصلاح بودجه ۹۸ به صورت افزایشی ارائه می شد اما این امر به دلیل مشکلاتی که در آبان ماه ایجاد شد میسر نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با حمایت شورای شهر و تخصیص زمان مورد نیاز بودجه شهرداری اصفهان با سقف شش هزار میلیارد تومان به تصویب رسید، اظهار کرد: این بودجه عدد سنگینی است و از دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پارسال به شش هزار میلیارد تومان رسیده‌ایم و امیدواریم همچنان شاهد همکاری شورای شهر و همکاران برای تحقق بودجه باشیم.

او با بیان اینکه برنامه ما برای سال جاری تحقق کامل بودجه بود، ادامه داد: چنانچه شرایط شهر مانند شش ماهه اول امسال بود می‌توانستیم اصلاح بودجه را به صورت افزایشی ارائه دهیم که این امر به دلیل مشکلاتی که در آبان ماه ایجاد شد میسر نشد.

شهردار اصفهان در خصوص اجرای پروژه حلقه حفاظتی شهر اصفهان گفت: پروژه‌های کشور به پروژه‌های ملی و محلی تقسیم بندی می‌شود، در شهر هم برخی از پروژه‌ها فراشهری است، در خصوص حلقه حفاظتی دو مرحله با وزیر راه و شهرسازی صحبت کردیم، نوع کمک‌های استانداری هم قرار است در خصوص نوع طراحی باشد چرا که از نظر مالی امکان کمک کردن به شهرداری را ندارند.

او با بیان اینکه در بحث نیروی انسانی در شهرداری‌ها به دلیل نیاز به نیرو و نبود مجوز برای استخدام عنوان سازی برای جذب نیرو وجود داشته است، اضافه کرد: در نظام اداری پنج نوع قرار داد داریم و این در حالی است که شهرداری‌ها ۹ عنوان قراردادی دارند.

نوروزی در خصوص آخرین وضعیت ایستگاه‌های خط دو مترو اصفهان نیز اظهار کرد: شش ایستگاه از این پروژه بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.