صفحه رسمی المپیک و بارسلونا در توییتر هک شد

به تازگی شرکت توییتر اعلام کرد که صفحه رسمی تیم بارسلونا و کمیته المپیک هک شده است.

صفحه رسمی توییتر المپیک هک شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی شرکت توییتر اعلام کرده است که حساب کاربری تیم بارسلونا و المپیک توسط تیم OurMine هک شده است. این تیم پس از هک با انتشار پستی در صفحه بارسلونا اعلام کرد که این دومین باری است که این صفحه توسط تیم OurMine هک می‌شود، همچنین این تیم اعلام کرده است که امنیت صفحه بارسلونا نسبت به دفعه قبل افزایش یافته است اما هنوز به درجه‌ای نرسیده که بتوان گفت این صفحه دارای ایمنی کامل است.

 شرکت توییتر درباره شیوه عملکرد این تیم در هک کردن دو صفحه بزرگ بارسلونا و المپیک اعلام کرده است:" تیم OurMine از یک پلت‌فرم شخص ثالث و سفارشی که احتمالا خود این تیم آن را طراحی کرده‌اد برای نفوذ به دو صفحه مذکور استفاده کرده است، چرا که توییتر دربرابر پلتفرم‌های شناخته شده و مطرح مقاومت کامل دارد با این حال تیم امنیتی توییتر در حال رفع حفره امنیتی که تیم OurMine از آن برای ورود به توییتر استفاده کرده است.

صفحه رسمی توییتر المپیک هک شد

همچنین توییتر اعلام کرده که پساز هک شدن دو صفحه بارسلونا و المپیک، توییتر این دو صفحه را مسدود کرد و برای بازیابی این دو صفحه از کارکنان رده بالای المپیک یا بارسلونا درخواست شده است که شخصا برای بازگردانی این دو صفحه اقدام کنند. کمیته المپیک درباره حساب کاربری خود اعلام کرده است که فعلا در حال تحقیق برای یافتن نقص امنیتی صفحه خود است و قصد دارد ابتدا میزان نفوذپذیری صفحه خود را پیدا کند، این در حالی است که بارسلونا اعلام کرده قصد دارد ازاین پس از پروتکل‌های شخص ثالث و سفارشی خود برای صفحه‌اش استفاده کند.


بیشتر بخوانید: از بال‌های تاریک تا شتاب در شهر؛ بهترین بازی‌های ایرانی را بشناسید


در حال حاضر هر دو صفحه هک شدن بازگردانی و در اختیار باشگاه بارسلونا و کمیته المپیک قرار گرفته‌اند و طبق اعلام توییتر وضعیت این دو صفحه به حالت عادی بازگشته است؛ با این حال باید منتظر بود و دید که آیا توییتر برای رفع مشکلات امنیتی شبکه خد اقدامی انجام خواهد داد یا قرار است باز هم تیم OurMine صفحات دیگری را هک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار