معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری

آثار هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد برگرفته از طبیعت این استان

آقای خیاطیان در سیزدهمین نمایشگاه صنایع دستی تهران گفت: آثار هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد برگرفته از طبیعت این استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در غرفه‌های صنایع دستی این استان در تهران به شادابی، نشاط و تنوع محصولات تولیدکنندگان کهگیلویه وبویراحمدی اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه یکی از موثرترین اقداماتی است که مردم می‌توانند حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را ببینند و آشنا شوند.

خیاطیان افزود: غرفه‌های کهگیلویه وبویراحمد به عنوان استان گردشگرپذیر، فضای بسیار مناسبی را در این نمایشگاه به خود اختصاص داد و تولیدات خوب و متنوعی را به بازدیدکنندگان ارائه کرده است.

او به همه مردم ایران توصیه کرد با سفر به کهگیلویه وبویراحمد صنایع دستی این استان را از نزدیک ببینند.

آقای خیاطیان ادامه داد: آنچه به عنوان صنایع دستی از سوی هنرمندان این استان تولید می‌شود برگرفته از طبیعت زیبای کهگیلویه وبویراحمد است.

مجید صفایی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با بیان اینکه ۱۰ غرفه صنایع دستی از استان در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران برپا شد گفت: هنرمندان در زمینه معرفی ظرفیت‌های بالقوه در زمینه صنایع دستی، فروش محصولات و جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد نقش آفرینی کردند.

مجید صفایی افزود: هنرمندان استان در این نمایشگاه از بهترین موسیقی‌های سنتی، محصولات بومی و صنایع دستی زیبا برای جذب گردشگران داخلی و خارجی بهره جستند.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران به مدت چهار روز از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا شد.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.