اختصاص تسهیلات به ۳ واحد تولیدی در آستارا

۲۹ میلیارد ریال تسهیلات به ۳ واحد تولیدی در آستارا اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محسن آهنی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به ۳ واحد تولیدی اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه در اختصاص اعتبار به شهرستان‌ها شاخص جمعیت و تعداد واحد‌های فعال لحاظ می‌شود، افزود: امسال با وجود تشدید تحریم ها، هیچ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان تعطیل نشده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا اظهار داشت: بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به ۲ سال افزایش یافته است و بانک‌ها تا سقف ۵۰ میلیارد ریال به هر متقاضی، تسهیلات سرمایه در گردش ارائه می‌کنند.

آهنی با اشاره به اینکه ۵۳ واحد صنعتی و اقتصادی با ۶۸۱ نفر اشتغالزایی در این شهرستان فعال است، گفت: امسال ۲۸ بار از واحد‌های مستقر در شهرک صنعتی آستارا بازدید شده و چرخ‌های تولید و توسعه این شهرستان با ارزیابی‌های زیست محیطی در حال حرکت است.

او ادامه داد: برای استفاده از معادن سنگ و مصالح ساختمانی در عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی، ۱۴ مجوز صادر و امسال ۷۶۵ هزار و ۳۸۸ تن مصالح کوهی و ۱۴۰ هزار تن مصالح رودخانه‌ای به طرح‌های عمرانی آستارا ارائه شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و یک شهرک صنعتی در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.