هزار و ۷۰۰ تن میوه شب عید در استان زنجان ذخیره شده است

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: هزار تن پرتقال مازندران و ۷۰۰ تن سیب ارومیه برای توزیع شب عید در استان زنجان ذخیره شده است.

هزار و ۷۰۰ تن میوه شب عید در استان زنجان ذخیره شده استبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نیک سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در هفتاد و هفتمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان گفت: از ۵ اسفند ماه طرح نظارتی بازار آغاز می‌شود. 

نیک سرشت افزود: در این طرح اقلام پروتئینی، موادغذایی، آجیل و خشکبار، پوشاک، میوه و مواد شوینده تحت رصد بازرسان قرار می‌گیرد.

او به ارائه اقلام اساسی مردم زیر قیمت بازار در نمایشگاه‌های بهاره اشاره کردو افزود: تمام تلاش مدیران استانی کنترل قیمت‌ها در بازار و ایجاد احساس آرامش در میان شهروندان باشد.

نیک سرشت برآورد دقیق از ذخیره سازی کالا‌ها در استان را ضروری دانست و از تشکیل کمیته‌ای برای رفع نیاز‌های استان در زمینه اقلام اساسی خبر داد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در این جلسه افزود: نمایشگاه بهاره برای تامین اقلام اساسی مردم از ۱۷ تا ۲۳ اسفند امسال درنمایشگاه‌های بین المللی زنجان برپا می‌شود.

فغفوری سهمیه گوشت منجمد استان را ۱۰۸ تن اعلام کرد و گفت: از این مقدار ۲۵ تن میان تعاونی‌های مصرف توزیع شده است که ۷۸ تن باقی مانده تا پایان سال به قیمت مصوب ۴۰ هزار تومان در مراکز پرجمعیت توزیع خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.