برگزاری یادواره شهدای زن در استان یزد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: همزمان باهفته زن یادواره شهدای زن استان برگزار می شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، فاطمه دانش یزدی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به برگزاری یادواره شهدای زن همزمان هفته زن در استان، گفت:  برگزاری نشست با نماینده بانوان کلیه دستگاه‌های اجرایی، نشست با بانوان ادارات در محل فرمانداری‌های شهرستان‌های استان و تقدیر از زحمات آنان، دیدار با بانوان پیشکسوت فرهیخته، گردهمایی بانوان کتابخوان و تقدیر از بانوان کتابخوان فعال، تجلیل از بانوان فرهنگی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان از دیگر برنامه‌هاست.

او جشن بزرگ میلاد کوثر در شهرستان‌های استان، برگزاری همایش آسیب‌های اجتماعی، برپایی نمایشگاه توانمندی زنان روستایی در خاتم، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بانوان کارآفرین در میبد، ویژه برنامه جشن میلاد در محل آسایشگاه ترنج آزادشهر یزد از دیگر برنامه‌های این مناسبت اعلام کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تجلیل از زحمات خانواده شهدا بویژه مادران و همسران شهدا از سوی مدیران را یادآور شد و گفت: به همین مناسبت از زحمات این عزیزان به‌ویژه مادر شهید قربانی شهید حادثه هواپیمایی اوکراینی تجلیل به عمل می‌آید.

دانش از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان در شهرستان‌های بهاباد و ابرکوه خبر داد و افزود: شب شعر مادرانه نیز به مناسبت گرامیداشت هفته زن در ابرکوه برگزار خواهد شد.

او نصب المان شهری به عنوان میدان مادر در بافق، افتتاح بخش ماموگرافی بیمارستان حضرت، ولی عصر شهرستان بافق، بازدید از آرامگاه بانو ستی فاطمه و همسر استاد اشرف آهنگر، عیادت از بیماران بخش زنان بیمارستان‌ها، تجلیل از بانوان نمونه بسیجی، یادواره شهدای زن استان را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

به همین مناسبت مدیران کل زن استان، اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و مشاوران امور بانوان فرمانداران، دهیاران و مجموعه شاغلان زن استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها با محمدعلی طالبی، استاندار یزد دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار