آزمون صحت عملکرد باسکول های میدان میوه و تره بار آبادان

رئیس اداره استاندارد شهرستان آبادان گفت: باسکول‌ها و وسايل توزين میدان میوه و تره بار آبادان مورد آزمون صحت عملکرد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،علی رشیدوند رئیس اداره استاندارد شهرستان آبادان گفت: در طرح ویژه‌ای و در قالب گشت مشترک با اداره صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مربوطه، باسکول‌ها و وسایل توزین میدان میوه و تره بار آبادان مورد آزمون صحت عملکرد قرار گرفت.

او افزود: طبق قوانین سازمان ملی استاندارد ایران کلیه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در دادوستد عمومی، باید مورد آزمون دوره‌ای صحت عملکرد قرار گیرند و دارای برچسب تاییدیه صحت عملکرد باشند.

رئیس اداره استاندارد شهرستان آبادان یادآور شد: در این بازرسی تعداد ۹۵ باسکول میدان میوه و تره بار شهرستان آبادان مورد آزمون صحت عملکرد قرار گرفته است از این تعداد باسکول یک دستگاه از حالت استاندارد خارج بود که از گردش کار خارج گردید.

علی رشیدوند در پایان گفت: کار آزمون صحت عملکرد ترازو‌های سایر اتحادیه‌ها در شهرستان آبادان در حال انجام است و از شهروندان عزیز تقاضا می‌کنیم جهت بالا بردن سطح کیفیت کالا و خدمات در شهرستان ما را در این راه یاری کنند و از واحد‌های صنفی که ترازوی آن‌ها آزمون نشده است خرید نکنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.