برنامه ریزی برای انتخابات مجلس شواری اسلامی در بندر ماهشهر

فرماندار ماهشهر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این شهرستان اندیشیده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر گفت: با همکاری و همدلی متولیان هیچ مشکل خاصی از نظر اجرایی، سیاسی و امنیتی در این شهرستان در زمینه برگزاری انتخابات وجود ندارد و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این شهرستان فراهم است.

او افزود: امنیت مطلوب، مشارکت حداکثری، مردمی بودن و شفافیت در انتخابات را سرلوحه کار دست اندرکاران انتخابات است و تمام سعی و تلاش ستاد انتخابات و تمهیدات پیش‌بینی شده معطوف به برگزاری انتخابات سالم و امن است..

بیرانوند بیان داشت: فضای امنی در برگزاری انتخابات در ماهشهر فراهم است و در این راستا تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور در این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار ماهشهر  تصریح کرد: شفافیت، مشارکت حداکثری، برگزاری انتخابات مجلس شواری اسلامی  سالم و در امنیت کامل را 4 مولفه اصلی و لازم الاجرا از سوی ستاد انتخابات بندر ماهشهر است.

این مقام مسئول گفت: در این زمینه شفافیت در برگزاری انتخابات هیچ موضوعی از مردم پنهان نیست و دست اندرکاران این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌اند و داوطلبان نمایندگی مجلس و طرفداران آن‌ها باید قانون‌مداری و اخلاق انتخاباتی را به ویژه در روز انتخابات در اولویت قرار دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.