رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید آوینی منصوب شد

مدیر بنیاد فرهنگی روایت فتح در حکمی روح الله رفیعی را به عنوان رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سیدمرتضی آوینی منصوب کرد.

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمدیاشار نادری مدیر بنیاد فرهنگی روایت فتح، در حکمی روح الله رفیعی را به عنوان رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سید مرتضی آوینی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «نظر به تعهد، تخصص، سوابق و حضور مستمر و تاثیرگذار جنابعالی در حوزه هنر انقلاب اسلامی و هنر متعهد، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سید مرتضی آوینی» منصوب می‌ کنیم. امید است با استعانت از خداوند متعال نصب العین قرار دادن تقوا و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود، در بیست و هفتمین سالگرد شهادت آن شهید بزرگوار، بتوانید در جهت نشر فرهنگ عظیم عاشورایی مبتنی بر تفکر ایثار و شهادت، گام‌های موثری بردارید و با بهره گیری از هنرمندان متعهد و مجرب و با عنایت و مساعدت همه دلسوزان فرهنگ و هنر متعالی، شاهد تحقق اهداف والای هنر متعهد باشیم.»

روح الله رفیعی دارای مدرک کارشناسی کارگردانی سینما است و تاکنون در چندین جشنواره داخلی و خارجی به عنوان کارگردان حائز رتبه شده است. از جمله سوابق مدیریتی وی می توان به مدیریت کانون فیلم و داستان بسیج و مدیریت کانون فیلم فرهنگسرای انقلاب و مدیریت گروه مستند روایت فتح بنیاد فرهنگی روایت فتح اشاره کرد.

مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم؛ سید مرتضی آوینی (رحمه الله)، ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ از سوی بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار