با زبان انگلیسی درآمد خود را دو برابر کنید

یادگیری زبان خارجی، خصوصا انگلیسی نقش موثری در میزان درآمدتان دارد و یکی از پول سازترین زبان های خارجی است.

با زبان انگلیسی درآمد خود را دو برابر کنیدبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،تا به حال شده به این فکر کنید که با زبان انگلیسی می توانید پول پارو کنید! تعجب نکنید، بله درسته شما می توانید با یادگیری زبان انگلیسی درآمد خود را دو برابر کنید. فراموش نکنید که یادگیری زبان خارجی، خصوصا انگلیسی نقش موثری در میزان درآمدتان دارد. انگلیسی یکی از پول سازترین زبان های خارجی است. احتمالا با خود می گویید، چطور ممکن است؟ اصلا کار سختی نیست، فقط کافیست این مطلب را تا پایان بخوانید، ما یک برنامه عالی برای تان داریم که با اجرای آن به یک خانه ی خوب، یک ماشین لوکس، یک ویلای بزرگ و ... نزدیک و نزدیک تر می شوید!!!

تاثیر زبان انگلیسی در پیشرفت شغلی

پول، پول و پول؛ این روزها این واژه ورد زبان همه است. متاسفانه این روزها وضعیت اقتصادی ایران دچار تغییرات و نوسانات بسیاری می شود، همین امر هم موجب شده که بسیاری از افراد یا به یک شغل بهتر فکر کنند و یا این که به دنبال راهی باشند که خود را از سایرین یک سروگردن بالاتر نشان دهند. ما یک پیشنهاد فوق العاده و ساده برای تان داریم؛ از همین حالا آموزش زبان انگلیسی را شروع کنید، حتی دقیقه ای هم تعلل نکنید.

فرض کنید که با سعی و تلاش و تمرین مداوم در زبان انگلیسی تسلط کامل پیدا کردید. این موضوع را با کارفرمای خود در میان می گذارید، او هم از این که یکی از کارمندانش برای پیشرفت خود و شرکت اقدام کرده، خوشحال می شود و به شما پاداش می دهد. اما این پایان ماجرا نیست؛ حتی ممکن است با شنیدن این خبر پست تان را نیز ارتقا دهد و از شما بخواهد برای جلسات و معاملات با شرکت های خارجی حضور پیدا کنید. این خبر فوق العاده است. شما هم دقیقا خواستار پیشرفت شغلی و به دنبال آن افزایش میزان درآمدتان بودید.

حتی جالب است بدانید که این موضوع فقط مختص افرادی نیست که در شرکت یا اداره ای مشغول به کار هستند، اگر شغلی آزاد دارید هم می توانید در کنار آن به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید. پس از گذشت مدتی خواهید دید که چطور این زبان پرطرفدار شما را به اوج می برد. یک فرد بازاری که انگلیسی می داند! شاید کمی عجیب باشد اما اگر می خواهید کارتان را بین المللی کنید و به فکر بازار آن سوی آب ها و سرمایه گذاری در آن هستید، تاثیر زبان انگلیسی بر کارتان را جدی بگیرید.

با زبان انگلیسی درآمد خود را دو برابر کنید

تاثیر زبان انگلیسی در استخدام

تا به این جا دانستید که چطور در شغلی که فعالیت دارید، تنها با یادگیری زبان انگلیسی پیشرفت کنید و پولی چند برابر از پیش، به جیب بزنید. اما شاید با خودتان بگویید «من که بیکار هستم. پس تکلیف من چه می شود؟» نگران نباشید، برای شما هم کار هست، شما هم می توانید درآمدی بالا داشته باشید!!!

وارن بافت، یکی از موفق ترین سرمایه گذاران آمریکایی شعاری جالب دارد، او می گوید: «هر چه بیشتر بیاموزید، بیشتر کسب خواهید کرد.» به نظر می ‌رسد این قانون بیش از هر چیز دیگری در مورد یادگیری یک زبان جدید کاربرد داشته باشد. فرقی ندارد در جایی مشغول به کار هستید یا در خانه به سر می برید، اگر می خواهید درآمد داشته باشید و به دنبال آن روز به روز پیشرفت کنید، یادگیری زبان انگلیسی را در صدر لیست کارهایی که باید انجام دهید، بگذارید.

اما اگر به کاری مشغول نیستید، نیازی نیست نگران باشید. زبان انگلیسی به خوبی می تواند به شما کمک کند. این را بدانید که برای استخدام در هر شرکت و اداره ای، بین شما که به زبان انگلیسی تسلط کافی دارید و فردی که حتی یک کلمه هم از آن نمی داند تفاوت بسیاری وجود دارد. پس به خاطر داشته باشید که در رزومه خود و در مصاحبه شغلی تان حتما به این موضوع اشاره کنید، این می تواند شانس شما را در استخدام چند برابر کند. بنابراین فقط کافیست برای یادگیری این زبان، در راهی مطمئن قدم بگذارید و آموزش ببینید.

با زبان انگلیسی درآمد خود را دو برابر کنید

انگلیسی را به راحتی یاد بگیرید

حال که تصمیم گرفتید به کمک فراگیری زبان انگلیسی در کارتان پیشرفت کنید، شغل پیدا کنید و همچنین درآمدتان را افزایش دهید پس بهتر است ریسک نکنید و به هر روش یا مرکز آموزشی اطمینان نکنید. در این روزها که تب یادگیری انگلیسی بسیار داغ شده، سودجویان و کلاهبرداران بسیاری با شعارهای جالب و هیجان انگیز و دریافت هزینه های گزاف به برگزاری کلاس های آموزشی مختلفی از جمله زبان انگلیسی پرداختند، اما دریغ از یک نتیجه خوب.

ما یک روش مناسب با تست رایگان در اختیارتان می گذاریم! وب سایت آموزش زبان های خارجی من و زبان در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس شماست تا به کمک آن به یادگیری زبان انگلیسی یا زبان های دیگر بپردازید. تنها با چند کلیک ساده در سایت ثبت نام کنید و در کمتر از 5 دقیقه یکی از اعضای من و زبان شوید. همان طور که گفتیم با توجه به ازدیاد کلاس ها و معلم های قلابی، اعتماد کردن کار دشواری است ولی ما با ارائه دو روز تست رایگان آموزش زبان، اعتماد شما را جلب می کنیم.

اگر به دنبال روشی نوین هستید که علاوه بر یادگیری لغات، اصطلاحات، گرامر، مکالمه و ... به تمرین و تکرار مداوم آن ها بپردازید، من و زبان دقیقا همان چیزی است که دنبالش هستید. این وب سایت آموزشی با طراحی بی نظیرش به شما اجازه می دهد که تا هرچقدر که می خواهید، تمرین کنید. پس همین حالا دست به کار شوید، وارد وب سایت من و زبان شوید و آینده ی خودتان را تغییر دهید!!!

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار