رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد؛

سارق تجهیزات بیمارستانی به دام افتاد

سرهنگ دستخال از دستگیری سارق اماکنی دولتی خبر داد که اقدام به سرقت تجهیزات بیمارستانی می‌کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ قاسم دستخال رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بیست و پنجم تیرماه امسال طی تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، وقوع یک فقره سرقت اماکن دولتی (بیمارستان شهید چمران) به کلانتری ۱۲۳ نیاوران اعلام که بلافاصله مأموران کلانتری راهی بیمارستان شدند که در بررسی اولیه مشخص شد سارق پس از سرقت یک دستگاه پرژکتور به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون تومانی از محل متواری شده است.

وی با اشاره به اینکه پرونده با موضوع سرقت اماکن تشکیل و به جهت شناسایی و دستگیری سارق، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت، گفت: نماینده بیمارستان با حضور در پایگاه یکم، به کارآگاهان گفت: دستگاه ویدئو پرژکتور در قسمت نمازخانه نگهداری می‌شد که سارق با ورود به بیمارستان در ساعت ۱۰ شب اقدام به سرقت دستگاه کرده و متواری شده است.

سرهنگ دستخال، افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارت نماینده بیمارستان راهی محل سرقت شدند و در بررسی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین مداربسته تصویری از سارق را به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در شاخه دیگر از تحقیقات، با چند فقره سرقت مشابه از اماکن مذهبی و دولتی شدند که در یکی از سرقت‌ها سارق با یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک سرقت را انجام می‌دهد، گفت: در گام بعدی با استعلام شماره پلاک خودرو مالک خودرو شناسایی و مشخص شد خودرو متعلق به پدر سارق است.

وی افزود:سارق که جوانی ۳۶ ساله است به جرم سرقت در زندان بوده که با هماهنگی قضایی از زندان تحویل و به پایگاه چهارم منتقل و ضمن قبول اتهامات به کارآگاهان گفت: پس از سرقت اموال مسروقه را به مبلغ ۳۰ میلیون تومان فروخته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری متهم سرقت از اماکن دولتی و اعتراف صریح به ۳ فقره سرقت مشابه، اعلام کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار