مدرس دانشگاه بیرجند؛

برنامه ها و قول های نامزد باید در راستای اهداف مجلس باشد

زنگویی عنوان کرد: برنامه ها و قول های نامزد باید در راستای اهداف مجلس باشند نه در زمینه کارهای رفاهی و مادی حوزه انتخابیه.

زنگویی مدرس دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ گفت: مردم در انتخاب کاندیداها باید به زندگینامه و رزومه او دقت کنند و با مشورت انتخاب کنند.

او افزود: نامزدهای انتخاباتی باید رزومه خود، ایده ها و برنامه هایی که برای بهبود قانونگذاری و کنترل لوایح دولت و پیشرفت کشور دارند در اختیار مردم قرار دهند.

زنگویی با اشاره به اینکه به دلیل تخصص بندی مجلس و وجود کمیسیون های مختلف داشتن تمامی تخصص ها برای نماینده مجلس امکانپذیر نیست ادامه داد: نامزد انتخاباتی باید در زمینه های دیگر نیز آشنایی و آگاهی داشته باشد تا نظر متخصصان را درک کند.

مدرس دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه نماینده ریل گذاری برنامه های کشور و مراقبت از عدم انحراف آنهاست افزود: خدمات حوزه انتخابیه و قول دادن در این زمینه ها از وظایف درجه دوم نماینده می‌باشد.

او با بیان اینکه نامزدی که میلیاردی هزینه می‌کند وامدار و نماینده کسانی است که هزینه‌های او را پرداخت می‌کنند افزود: مردم با مطالبه‌گری باید به نماینده ای رأی دهند که هزینه های خود را از باندهای فساد و قدرت تامین نکند.

زنگویی با تاکید به شفافیت در زمینه های مختلف تصریح کرد: شفافیت آرای نمایندگان باعث می شود که نفاق از بین برود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.