تردید سیاستمدار اسرائیلی درباره توانایی این رژیم در صورت جنگ احتمالی با ایران

تحلیلگران صهیونیست با ابراز تردید در توانایی‌های ارتش رژیم اشغالگر تاکید کردند نظامیان اسرائیلی حتی قادر به اشغال نوار غزه هم نیستند چه برسد به مقابله با ایران!

ارتش رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الکترونیکی رای الیوم گزارش داد بسیاری از تحلیلگران امور امنیتی در رژیم اشغالگر صهیونیستی درباره توانایی ارتش صهیونیستی در مقابله با ایران، ابراز تردید می‌کنند.

این تحلیلگران به دو علّت در خصوص امکان اجرای طرح جدید ارتش این رژیم تحت عنوان «تنوفا» به معنای پیشران ابراز تردید کرده‌اند؛ نخست اینکه هزینه‌های چنین طرحی بسیار سنگین است و خزانه دولت توان تامین بودجه لازم را ندارد و دوم آنکه دولت مستقرّی وجود ندارد که چنین طرحی را تصویب کند.


بیشتر بخوانید


امنون آبراموویچ، سیاستمدار کهنه کار صهیونیستی با ابراز تردید درباره توانایی ارتش این رژیم در گفت‌وگو با کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل گفت: «ارتش اسرائیل قادر نیست حتی نوار غزه را که محدوده جغرافیایی کوچکی است اشغال کند.»

وی افزود: «چگونه می‌خواهد با ایران که قدرتی منطقه‌ای با جغرافیایی وسیع و جمعیت بیش از ۸۰ میلیون نفری و مسلح به انواع تسلیحات دقیق و موشک‌های بالستیک و ... است، وارد جنگ شود؟»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار