برگزاری کارگاه‌های آموزشی در محور‌های پژوهش و زبان انگلیسی

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در محور‌های پژوهش و زبان انگلیسی جشنواره نوجوان خوارزمی و شرکت ۵۰ دبیر و دانش آموز شهرستان خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بستر سازی مناسب برای رشد و پرورش علمی دانش آموزان و کشف استعداد‌های برتر با اجرای برنامه‌های گسترده علمی و آموزشی فراهم می‌آید که جشنواره نوجوان خوارزمی یکی از این فرصت‌های ارزنده برای دبیران و دانش آموزان است.

او در افزود: در راستای ارتقاء دانش تخصصی دبیران و اجرای عدالت آموزشی بین دانش آموزان شهرستان، کارگاه‌های آموزشی در محور‌های پژوهش و زبان انگلیسی جشنواره نوجوان خوارزمی ویژه دبیران و دانش آموزان برگزار شد.

عبدی پور با اشاره به استقبال بی نظیر مدارس شهرستان بهبهان برای شرکت در جشنواره نوجوان خوارزمی، تصریح کرد: ۳۰ دانش آموز در محور پژوهش و ۲۰ دبیر زبان انگلیسی در محور زبان جشنواره نوجوان خوارزمی در این کارگاه‌های آموزشی به صورت مجزا شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: اجرای کارگاه‌ها و کلاس‌های دانش افزایی کمک موثری در افزایش سطح دانش و توانمندی عملی دبیران و دانش آموزان داشته و می‌تواند موجب کسب رتبه‌های برتر در سطح استان و کشور شود.

کارگاه آموزشی محور پژوهش در دبیرستان شهیدان نحوی و با مدرسی فرشته خسروانی، سهیلا خیاط بهبهانی و حمید قناطیر و کارگاه آموزشی زبان انگلیسی به میزبانی دبیرستان استعدا‌های درخشان شهید بهشتی و با مدرسی کاظمیان برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.