مشارکت حداکثری در انتخابات اولویت اصلی مردم و مسئولان

استاندار خراسان شمالی گفت: ادارات استان برای فراهم سازی مشارکت بیشتر مردم در انتخابات، باید برنامه عملیاتی و با مسئولیت مشخص داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   استاندار خراسان شمالی گفت: ادارات استان برای فراهم سازی مشارکت جدیت مسئولان برای جلب مشارکت حداکثری انتخاباتی، خسّت به‌خرج ندهند.

محمدعلی شجاعی در نشست مدیران اجرایی استان، بر استفاده از همه ظرفیت‌های استان برای جلب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، تاکید کرد و گفت: در این زمینه، باید برنامه عملیاتی و با مسئولیت مشخص داشته باشیم.

او با بیان اینکه برگزاری انتخابات، مربوط به شخص، گروه و یا جناح خاصی نیست بلکه مربوط به کل نظام است افزود: مردم این استان، با وجود مشکلات اقتصادی، همواره در صحنه‌های مختلف حضوری موثر و فعال داشته اند و با مشارکت گسترده خود، به تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن پاسخ خواهند داد.

عابدین عابدی مقدم رییس هیات نظارت بر انتخابات استان نیز در این نشست با اشاره به اینکه حدود ۵۵ درصد داوطلبان کاندیداتوری استان از شورای نگهبان تاییدیه گرفتند گفت : در نشست با همه داوطلبان رد صلاحیت شده، علل رد صلاحیت را به آنان توضیح دادیم.

 

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.