جدید‌ترین تغییر تعداد نامزد‌های مجلس در استان مرکزی در ۲۸ بهمن

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی آخرین تغیرات تعداد نامزد‌های مجلس در استان مرکزی را اعلام کرد.

جدید‌ترین تغییر تعداد نامزد‌های مجلس در استان مرکزی در ۲۸ بهمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از تغییر در آمار نامزد‌های حوزه‌های انتخابیه  استان مرکزی خبر داد.

اکرمی افزود: آخرین آمار نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا روز یکشنبه بیست و هفتم بهمن ماه مجموعا ١٧٧ نفر متشکل از ٢٣ نفر زن و ١٥٤ نفر مرد است.

این درحالیست که پیش از این تعداد نامزد‌ها ۱۹۷ نفر اعلام شده بود و علت تغییر در آمار نامزد‌های حوزه‌های انتخابیه انصراف برخی کاندیدا‌ها ست.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به اینکه امکان تغییر در آمار در روز‌های آینده هم وجود دارد بیان کرد: آمار نهایی نامزد‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی به تفکیک حوزه‌های انتخابیه به شرح زیر است.

در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان٥٥ نفر (١٤ نفر زن و ٤١ نفر مرد)

در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه ٣٤ نفر (٣ نفر زن و ٣١ نفر مرد)

در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان ١٦ نفر (یک نفر زن و ١٥ نفر مرد)

در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان ٣٦ نفر (٢ نفر زن و ٣٤ نفر مرد)

در حوزه انتخابیه شازند٢٤ نفر (یک نفر زن و ٢٣ نفر مرد)

و در حوزه انتخابیه خمین ١٢ نفر (٢ نفر زن و ١٠ نفر مرد)

از ابتدای شروع ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی ۳۸۷ داوطلب در استان مرکزی ثبت نام کردندو درهمان مراحل اولیه ۱۷ نفر انصراف دادند، و در مجموع ۳۷۰ پرونده داوطلبی بررسی شد که در نهایت ۲۱۸ نفر تائید شدند که با انصراف‌های متعدد این عدد طبق آخرین تغییر به ۱۷۷ نفر رسیده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.