معاون فنی و عمرانی شهردار تهران مطرح کرد؛

مردم آسیب دیدگی آسفالت معابر و محلات را گزارش کنند/ برخورد با مسئولان شهری که کم کاری می‌کنند

صبوری دیلمی گفت: چنانچه آسیب دیدگی آسفالت در جایی بعد از ۶ ماه اصلاح نشود، حتما با مسئول آن برخورد جدی می‌کنیم.

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های معاونت فنی و عمرانی شهردار تهران برای اصلاح و مرمت آسفالت معابر تهران گفت: در حال حاضر با توجه به برودت هوا و فصل سرما از عملیات آسفالت ریزی خودداری می‌کنیم، اما از اواخر اسفند و اوایل فروردین و در زمان‌هایی که دمای هوا سبب می‌شود عملیات آسفالت ریزی با کیفیت مناسب انجام شود، این کار صورت می‌گیرد.
 
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در خصوص روش‌های شناسایی معابری که آسفالت آن‌ها نیاز به رسیدگی دارد، گفت: یک راه کسب اطلاع از طریق سامانه ۱۳۷ و گزارشات مردمی است و راه دوم هم پیگیری‌هایی است که معاونت عمرانی از طریق منطقه انجام می‌دهد.
 
او افزود: مدل دیگر هم مربوط به بزرگراه‌ها است که توسط دستگاه‌های ویژه اسکن انجام می‌شود که این روش تنها در بزرگراه‌ها و خطوط ویژه اتوبوس و بی آر تی به کار می‌رود.
بیشتر بخوانید: نقش دلالان در وارونه نشان دادن کیفیت آسفالت شهرداری
صبوری دیلمی خاطر نشان کرد: روش دیگر هم مشاهدات میدانی توسط نواحی شهرداری است که پس از رویت اقدام به اصلاح می‌کند.
 
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران تصریح کرد: از اوایل اسفند که هوا تغییر می‌کند، آسفالت ریزی را شروع می‌کنیم و امسال هم به مناطق آسفالت رایگان دادیم و برای زمستان هم آسفالت مخصوص خریداری کردیم که دارای موادی خاص است و برای جا‌هایی که نیاز به آسفالت در آن فوری و ضروری است، استفاده کردیم.
 
او خاطر نشان کرد: اگر گزارشی برسد که جایی از شهر دچار آسیب دیدگی آسفالت و بیش از ۶ ماه است که به آن رسیدگی نشده حتما با مسئول مربوطه برخورد می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار