تجلیل از ۹۳ خیر در جشنواره مدرسه‌ای منطقه نوق رفسنجان

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان کرمان از برگزاری جشنواره مدرسه‌ای در منطقه نوق شهرستان رفسنجان خبر داد.

تجلیل از۹۳ خیر در جشنواره مدرسه‌ای منطقه نوق رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد رضا فرحبخش معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان کرمان، از برگزاری جشنواره مدرسه‌ای در شهر جوادیه الهیه فلاح منطقه نوق رفسنجان خبر دادو گفت: این مدرسه با مشارکت ۹۳ نفر از مردم این شهر ساخته شده و از این ۹۳ خیر در این جشنواره تجلیل شد.

او از نیت و عمل خیر مردم شهر جوادیه قدرانی کرد و افزود: مردم این شهر در کنار هم قرار گرفتند و کمک کردند تا در این شهر یک باب مدرسه ایمن و استاندارد ساخته شود و دانش آموزان در محیطی امن و با نشاط بدون دغدغه تحصیل کنند.

فرحبخش تصریح کرد: این مدرسه خیرساز با مشارکت و همیاری ۹۳ نفر از اهالی شهر جوادیه الهیه فلاح منطقه نوق و اعتبارات نوسازی مدارس استان کرمان با ۶ کلاس درس، زیربنای آموزشی ۸۰۰ مترمربع و مساحت ۴۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال ساخته شده است.

او گفت: اقدام این ۹۳ نفر اهالی این منطقه که در زمره خیرین قرار گرفته اند و کمک کردند تا یک باب مدرسه نوساز در منطقه ساخته شود و شرایط تحصیل ۲۴۰ دانش آموز را فراهم کردند، تحسین برانگیز و قابل تقدیر است.

گفتنی است؛ در همین منطقه نوق خانه‌معلم خیرساز شهر جوادیه الهیه نیز به همت خیرنیکوکار عباس فلاح با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال بازسازی و تجهیز شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار