اهدای بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب به باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان ایلام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اهدای بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب به باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان ایلام خبر داد.

اهدای بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب به باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اهدای بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به اعضای جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان این استان خبر داد و گفت: این کتاب‌ها با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تامین منابع معتبر و خواندنی برای کودکان عضو جام باشگاه‌های کتابخوانی استان، اهدا و ارسال شده است.

خودآموز ادامه داد: کتاب‌های اهدایی از سوی کتابسرای این اداره‌کل، تامین شده و پس از کارشناسی محتوایی، برای تمام شهرستان‌های استان ارسال شده و در قالب‌های تصویری، شعر، داستان کوتاه و با موضوعات علمی، مذهبی، سرگرمی و ... تدارک دیده شده است.

او افزود: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از طرح‌های موفق و موثر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان است که خوشبختانه اداره کل استان ایلام با همکاری موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام، به عنوان موسسه مجری برنامه‌های چهارگانه توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، سومین دوره آموزشی آن را برای مروجان و تسهیلگران کتاب در سراسر استان، برگزار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اضافه کرد: اهدا کتاب برای مروجان کتابخوانی و تسهیل‌گران جام باشگاه‌های کتابخوانی، موجب افزایش سرانه مطالعاتی و توسعه دانایی و بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از کتاب‌های تازه می‌شود.

او ارزش ریالی کتاب‌های ارسالی را حدود ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.