بیش از ۶هزار و ۵۰۰ جایگاه تبلیغاتی در شهر برای کاندیداها

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: برای تبلیغات کاندیدا‌ها در تمامی مناطق ۱۵ گانه از سوی شهرداران اصفهان فضای مناسبی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین امیری معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  یازدهمین دوره انتخابات  مجلس شورای اسلامی در  دوم اسفند ماه سال جاری گفت: ملت سرافراز ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات اسفند ماه،  افکار پوچ و خصمانه دشمنان نظام و انقلاب را بی ثمر نموده  و با عزمی جزم گام‌های بلندی در راه توسعه کشور خواهند برداشت.

او با بیان اینکه "شرکت در انتخابات وظیفه‌ای ملی و شرعی است و همگان اعم از مسئولان و شهروندان باید در آن حضور حداکثری داشته باشند تمهیدات شهرداری اصفهان برای برگزاری انتخابات باشکوه و همچنین آماده سازی فضای تبلیغاتی برای تمامی کاندیدا‌ها را تشریح کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: شهرداری اصفهان تمهیدات مناسبی برای فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان شرکت در این انتخابات، با هدف توزیع عادلانه فرصت‌های تبلیغاتی محیطی، جلوگیری از نازیبایی‌های بصری و حفظ سیمای شهری در نظر گرفته است.

او در ادامه از  نصب  بیش از ۶۵۰۰ جایگاه تبلیغاتی  برای کاندیدا‌ها خبر داد و افزود: برای تبلیغات کاندیدا‌ها در  تمامی مناطق ۱۵ گانه از سوی شهرداران اصفهان فضای مناسبی در نظر گرفته شده و پنل‌های تبلیغاتی  برای تبلیغات انتخاباتی نصب شده است که کاندیدا‌ها می‌توانند از این  موقعیت برای تبلیغات در چارچوب ضوابط و مقررات اقدام نمایند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: باتوجه به تدارک  لازم فضا‌های تبلیغاتی  توسط شهرداری اصفهان در مناطق ۱۵ گانه، شایسته است طرفداران نامزد‌های انتخاباتی پوستر‌ها و عکس‌های تبلیغاتی را در مکان‌های مشخص شده نصب کنند.

امیری همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی سال و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه متاسفانه برخی از حامیان کاندیدا‌ها اقدام به  الصاق پوستر و تبلیغات غیرمجاز می‌نمایند و شهر چهره نامطلوب و ناهنجاری به خود می‌گیرد تمهیدات لازم  جهت پاکسازی شهر پس از پایان  زمان قانونی تبلیغات اندیشیده شده است همچنین تیم نظارتی تبلیغات انتخاباتی با حضورنمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی ضمن نظارت بر تبلیغات صحیح نامزد‌های انتخاباتی اقدامات قانونی مربوطه را اعمال خواهند کرد.

معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان ضمن درخواست از نامزد‌های انتخاباتی درجهت حفظ و صیانت از اموال عمومی وعدم نصب تبلیغات در فضا‌های غیرمجاز افزود: شهرداری هزینه‌های فراوانی برای نظافت و پیرایش شهری و حذف نازیبایی‌های محیط شهری داشته  و نصب تبلیغات در مکان‌های غیرمجاز علاوه بر خسارت به منظر شهری  هزینه‌های سنگینی برای شهر در بردارد.

حسین امیری با اشاره به  هماهنگی صورت گرفته جهت انجام بازدید ایمنی از شعب اخذ رای و ستاد‌های فعال انتخاباتی گفت: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اری موارد ایمنی حائز اهمیت برای رعایت در ستاد‌های انتخاباتی و شعب اخذ رأی از طریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به فرمانداری اعلام شده است و در صورت درخواست مسئولان مربوطه اکیپ‌های خودرویی این سازمان در محل‌های مهم و پرتردد و شعبه‌های شلوغ اخذ رأی مستقر خواهد شد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار