کلاهبردار حرفه‌ای فضای مجازی در نکا دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف ۳۰ فقره کلاهبرداری و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که به بهانه خرید اقساطی گوشی تلفن‌های هوشمند از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی شکایت تعدادی شهروند در مرجع قضائی، مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها با بهانه خرید اقساطی تلفن‌های همراه هوشمند در فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، طی هماهنگی با مرجع قضائی متهم را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم که نخست منکر هر گونه ارتکاب جرمی بود، در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۳۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به بهانه فروش گوشی تلفن همراه در شبکه‌های اجتماعی از شهروندان اعتراف کرد.

او با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده با دستور مرجع قضائی روانه زندان شد به شهروندان توصیه کرد: شهروندان از اعتماد به افراد در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی خودداری کرده و حتی المقدور در صورت پذیرش هرگونه آگهی و یا سفارشی معاملات خود را حضوری انجام دهند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار