ثوری: همه وظیفه داریم در انتخابات مجلس شرکت کنیم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: به همراه تمام مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنیم.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دباره انتخابات مجلس یازدهم بیان کرد: ما در ایران زندگی می‌کنیم و ایران وطن ما است. در ایران به دنیا آمده ایم، نفس می‌کشیم، رشد خواهیم کرد و در نهایت در همین کشور دفن خواهیم شد. سربلندی و عزت ایران مهم ترین هدف کشور است. ما برای داشتن ایرانی قدرتمند باید در عرصه‌هایی که نظام را قدرتمند می‌کند، حضور پیدا کنیم.

او در ادامه گفت: همه ما می‌دانیم که مشکلات زیادی داریم، اما باید در نظر گرفت که حضور در انتخابات قطعا بهتر از حضور نداشتن است. مطمئن باشید اگر روزی در ایران جنگ نظامی شود خارج نشینان از ایران کف و سوت می‌زنند. به کوری دشمنان به همراه تمام ایرانیان پای صندوق رای انتخابات مجلس حاضر می‌شویم.

رئیس فدراسیون بوکس در پایان اظهار کرد: نمایندگان باید با ارائه طرح‌هایی مناسب در حوزه ورزش مشکلات را برطرف کنند. باید برنامه‌هایی را درخصوص تسهیلاتی برای سربازی، کار، تحصیلات ورزشکاران و استخدام ارائه دهند. یکی از طرح‌های خوبی که در مجلس فعلی در نظر گرفته شده است طرح مالیات بر ارزش افزوده است. اگر طرح مالیات بر ارزش افزوده وجود نداشت ورزش ایران دچار مشکلات زیادی می‌شد. طرحی همچون معافیت مالیاتی می‌تواند به جذب حامیان مالی برای حمایت از ورزشکاران کمک زیادی کند. نمایندگان می‌توانند قهرمانی را جزئی از سابقه کاری ورزشکار محسوب کنند.


بیشتربخوانید:سیدصالحی: انتخاب نماینده اصلح گره از کار مردم باز می‌کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار