ممنوعیت فعالیت انتخاباتی مدیران و کارکنان در وقت اداری و با اموال اداری

شهردارتبریز تاکید کرد: شهرداران و مدیران شهرداری نمی‌توانند در بحث‌های تبلیغاتی در زمان اداری و با استفاده از اموال اداری دخالت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی کارکنان شهرداری اظهار داشت: همانگونه که در قانون برای ما تکلیف شده، شهرداران و مدیران شهرداری نمی‌توانند در بحث‌های تبلیغاتی در زمان اداری و با استفاده از اموال اداری، دخالت داشته باشند.

او در ادامه گفت: در جلسات مکرر نیز به مدیران تذکر داده ایم، ولی مدیران و کارکنان شهرداری در زمان غیر اداری و بدون استفاده از اموال دولتی می‌توانند افکار خود را پیش ببرند.

شهین باهر یاد آور شد: ملاک عمل شهرداری مشارکت حداکثری مردم و تشویق به حضور مردم در انتخابات است نه تبلیغ فرد و افراد خاص، تمامی افراد تایید صلاحیت شده عزیر ما هستند و مردم هر کس را صلاح بداند ما تابع هستیم و کار خواهیم کرد.

اوهمچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تبریزبیدار در مورد گلایه‌ها از عملکرد شهرداری در بارندگی‌های اخیر گفت: بارش ۴۰ سانتی برف در شرق تبریز و کاهش ۱۵ درجه‌ای دما در ۳۰ سال اخیر بی سابقه بود و این بحرانی بیش نبود.

شهردار تبریز افزود: انتظار داشتیم همه نهاد‌ها و سازمان‌ها و مردم به شهرداری کمک کنند، شهرداری و عوامل شهرداری و کارگران دست تنها ماندند و ۳ شبانه روز پای کار بودیم.

شهین باهر خاطر نشان کرد: در مدیریت بحران شاید رضات مندی را جلب نکردیم، چون تا امروز برای کسی محقق نشده که این حجم از بارندگی یک بحران بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار