برگزاری فینال مسابقات والیبال و فوتسال کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _ بافق

سرپرست مسابقات والیبال در بافق گفت: مسابقات والیبال کارکنان شرکت سنگ آهن بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور ۷۱ تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، مهدی منصوریان سرپرست مسابقات والیبال در بافق گفت: مسابقات والیبال کارکنان شرکت سنگ آهن به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور ۷۱ تیم برگزار شد.
او افزود: در پایان تیم منتخب کارمندان به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های امور پیمانکاران و سه چاهون مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

عباس ابراهیمی سرپرست مسابقات فوتسال نیز با بیان اینکه در مسابقات فوتسال بالای ۳۵ سال ۳۵ تیم حضور داشتند گفت:این مسابقات به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگ آهن برگزار شد که در نهایت تیم تعمیرات فرآوری قهرمان شد و تیم‌های نمونه برداری سه چاهون و رانندگان استخراج به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

او تصریح کرد: در مسابقات فوتسال زیر ۳۵ سال ۲۷ تیم با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم‌های راه آهن، معاونت معدنی و اگلومراسیون به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

این مسابقات به مدت ۲ ماه در سال امام علی (ع) آهنشهر برگزار شد.

فینال مسابقات والیبال و فوتسال زیر ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال کارکنان شرکت سنگ آهن با حضور جمعی از مسئولان در سالن امام علی (ع) آهنشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار