وضعیت جوی و دریایی هرمزگان امروز آرام است

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: وضعیت جوی و دریایی استان امروز آرام و پایدار است.

مرضیه سی سی پور، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: وضعیت جوی و دریایی استان امروز آرام و پایدار است.

سی سی پور با اشاره به اینکه وضعیت دریا برای تردد شناور‌ها مساعد است، افزود: پدیده غالب گذر ابر بر روی آسمان استان و افزایش نسبی دما خواهد بود.

او گفت: فردا چهارشنبه در ساعات صبح تا ظهر افزایش باد شمال شرقی در محدوده تنگه هرمز (حداکثر تا ۳۴ کیلومتر بر ساعت) سبب متلاطم شدن موقتی دریا خواهد شد و توصیه می‌شود در این مدت تردد شناور‌های سبک با احتیاط صورت پذیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: ساعات بعد از ظهر چهارشنبه از میزان سرعت باد‌های شمال شرقی کاسته خواهد شد و گذر ابر در آسمان پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت:روز پنجشنبه در ساعات بعد از ظهر و شب وقوع رگبار پراکنده باران در مناطق غربی و شمالی استان دور از انتظار نیست.

او افزود: روز جمعه ۲ اسفندماه پدیده غالب، وزش باد‌های جنوب شرقی برروی دریای عمان و تنگه هرمز خواهد بود و بارشی در سطح استان نخواهیم داشت و در صورت تغییر الگو‌های هواشناسی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.