آمادگی اکیپ‌های عملیاتی اردبیل برای تامین برق پایدار در زمان انتخابات

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از آمادگی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برای تامین برق پایدار و مطمئن در زمان انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین قدیمی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال ۹۸، اکیپ‌های عملیاتی این شرکت درسطح استان جهت تأمین برق پایدار در بازه زمانی انتخابات از آمادگی کامل برخوردار می‌باشند.

او افزود: مدیران امورشهرستان‌ها و اکیپ‌های عملیاتی مستقر در این امور‌ها قبل از انتخابات و در زمان تبلیغات قانونی کاندیدا‌ها در حال آماده باش کامل بوده تا شاهد هیچ گونه خاموشی در سطح استان باشیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: با برنامه ریز‌های بعمل آمده و آمادگی اکیپ‌های تعمیرات خط سرد و تعمیرات خط گرم در زمان تبلیغات کاندیدا‌ها و حین برگزاری انتخابات و همچنین با رعایت الگوی مصرف انرژی (برق و گاز) توسط مردم فهیم استان هیچ گونه خاموشی در سطح استان نخواهیم داشت.

قدیمی بیان کرد: در روز برگزاری انتخابات و همچنین روز‌های قبل و بعد از آن نیز هرگونه خاموشی با برنامه در سطح شبکه فشار متوسط و ضعیف ممنوع بوده و این موضوع توسط دیسپاچینگ شرکت توزیع بصورت مداوم رصد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار