عارف در نشست خبری:

فراکسیون امید منسجم‌ترین فراکسیون دوره‌های مجلس بود

رئیس فراکسیون امید گفت: راهبرد اصلی ما وحدت همه نمایندگان بود، فراکسیون امید، منسجم‌ترین فراکسیون مجلس دهم بود.

فراکسیون امید منسجم‌ترین فراکسیون دوره‌های مجلس بودبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی و رئیس شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در نشست خبری اعضای ستاد ائتلاف برای ایران گفت: ان‌شاءالله مردم با مشارکت جدی خود در انتخابات در روندی که انقلاب اسلامی در ۴ دهه گذشته طی کرده است را دنبال کنند تا بتوانیم مسئولیت و دین خود را نسبت به انقلاب ادا کنیم.

او افزود: راهبرد جبهه اصلاحات، راهبرد وحدت و حضور حداکثری در صحنه‌های سیاسی کشور بود.

عارف ادامه داد: طبیعتا اختلاف نظر‌هایی وجود دارد، ولی باید سعی شود با حداکثر وحدت فعالیت‌ها دنبال شوند و هر کجا نامزد اصلاح طلبی وجود دارد باید آن حوزه انتخابیه لیست ارائه کند.

رئیس فراکسیون امید عنوان کرد: درباره انتخابات هم تصمیم گرفتیم به صورت اجماعی عمل کنیم و در تهران با جلساتی که انجام شد به یک لیست رسیدیم؛ امیدواریم بتوانیم نتیجه مطلوب بگیریم؛ مستقل از اینکه چه نتیجه‌ای بگیریم، حضور و وحدت مردم همان پیروزی‌ای است که ما به آن دست پیدا می‌کنیم.

او در تشریح عملکرد فراکسیون امید گفت: فراکسیون امید با ۱۰۲ عضو رسمی در مجلس فعالیت می‌کرد؛ شعار ما در انتخاب مجلس دهم، امید، آرامش و رونق اقتصادی بود که باید بر مبنای آن فعالیت می‌کردیم و راهبرد اصلی ما وحدت و همکاری همه نمایندگان بود؛ فراکسیون امید مجلس دهم، منسجم‌ترین فراکسیون مجلس دهم بود.

عارف راهبرد درباره نهاد‌های حاکمیتی گفت: راهبرد اصلی ما همکاری با دولت به همراه نقد جدی بود که در این زمینه هم توانستیم موفق ظاهر شویم؛ البته نقد‌های پنهانی هم به دولت داشتیم.

رئیس فراکسیون امید با اشاره به برنامه‌های فراکسیون امید در مجلس گفت: برنامه ما یک برنامه ۱۲۶ بندی بود که ما ۷ کارگروه تخصصی را تشکیل دادیم تا بتوانیم در مسیر عملیاتی کردن این برنامه‌ها حرکت کنیم.

عارف همچنین عنوان کرد: راهبرد اصلی فراکسیون در نظارت، حضور جدی و حداکثری در هیئت رئیسه مجلس برای پیشبرد اهداف فراکسیون بود.

او در پایان گفت: در این مدت هیئت رئیسه فراکسیون ۱۷۲ جلسه برگزار کرد، یعنی ما تقریبا هفته‌ای یک جلسه در فراکسیون برگزار کردیم و اهداف خود را به طور مرتب بررسی میکردیم برنامه‌های خود را پس از بررسی به صورت مرتب در جلسات پیگیری میکردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
بله
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۱۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
چیکار کردید هیچی
آخرین اخبار