عبور از مسیر جایگزین برای مسافران محور مهاباد_بوکان

معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد گفت: به علت کولاک شدید، مسافران محور مهاباد - بوکان (برهان) از مسیر جایگزین استفاده کنند.

رسولپور معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تردد در محور مهاباد به بوکان (برهان) به علت بارش برف همراه با کولاک و مه گرفتگی برای مسافران و رانندگان امکان پذیر نیست و مسافران مسیرمهاباد به میاندوآب و میاندوآب به بوکان را جایگزین کنند.

او افزود: کولاک شدید تردد خودرو‌ها را در گردنه قره‌بلاغ محور مهاباد - بوکان با مشکل مواجه کرده و رانندگان باید از تردد در این مسیر خودداری کنند.

رسولپور اضافه کرد: اگرچه با تلاش عوامل راهداری تردد در این محور شب گذشته امکان پذیر بود، اما با بارش‌های امروز، کولاک و مه گرفتگی شدید تردد تقریبا غیر ممکن شده و احتمال گرفتار شدن مسافران وجود دارد.

او با اعلام اینکه کولاک شدید دوباره سبب بسته شدن محور مهاباد – بوکان شد تصریح کرد: مسافران باید از تردد در این محور خودداری کنند.

معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد اظهار داشت: هم اکنون ۴ دستگاه با نیرو‌های راهداری این شهرستان در این محور حضور دارند و از زمان بارش برف تاکنون ۳ بار برف روبی شده و کارکنان راهداری مجددا مشغول بازگشایی مسیر هستند.

او گفت: بارش برف و در برخی موارد، کولاک در ادامه روز استمرار خواهد داشت و از مردم می‌خواهیم پیش از سفر با شماره ۱۴۱ تماس گرفته و از انجام هرنوع سفر غیرضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.