زلزله ۳.۱ ریشتری مورموری ایلام را لرزاند/دستگیری شکارچی متخلف در مهران

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم بهمن ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

زلزله ۳.۱ ریشتری مورموری ایلام را لرزاندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهم‌ترین حوادث امروز بیست و نهم بهمن ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

زلزله ۳.۱ ریشتری مورموری ایلام را لرزاند

زلزله ۳.۱ ریشتری بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان در استان ایلام را لرزاند.

زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر ساعت ۱۱:۴۹ ظهر امروز سه شنبه بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان در جنوب استان ایلام را لرزاند.

این زلزله در عمق ۲۴ کیلومتری زمین ثبت شده است.

 

دستگیری شکارچی متخلف در مهران

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: یک شکارچی متخلف به همراه لاشه یک راس بز وحشی در منطقه حفاظت شده کولگ مهران دستگیر شد.

 غلامرضا ابدالی مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست پاسگاه محیط بانی صالح آباد، هنگام گشت زنی در منطقه حفاظت شده کولگ، موفق به دستگیری یک نفر متخلف شکارچی شدند.

او اظهار کرد: از این متخلف شکارچی، لاشه یک راس بز وحشی به همراه یک قبضه اسلحه گلوله زنی ام یک کشف و ضبط شده است.

ابدالی یادآور شد: پرونده این متخلف پس از بازجویی و تنظیم صورتجلسه، جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

او اضافه کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به‌طور مستمر و شبانه‌روزی و در ایام تعطیل نسبت به انجام عملیات گشت و کنترل در مناطق اقدام و در صورت مشاهده تخلف محیط زیستی با همکاری مراجع قضایی با متخلفان برخورد خواهند کرد.

 

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و در جهت افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان اجرا شد.

او با بیان اینکه در این طرح تعداد ۶ معتاد متجاهر دستگیر شدند، افزود: مقادیری مواد مخدر آماده توزیع کشف و ۴ دستگاه موتور سیکلت متخلف با تخلفاتی از قبیل، عدم استفاده از کلاه ایمنی، نداشتن پلاک و گواهینامه رانندگی روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول بیان کرد: پلیس با بکارگیری تمامی توان و تجهیزات و حضور مستمر و شبانه روز در سطح حوزه استحفاظی با هرگونه تهدید، برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد داد.

 

تلف شدن ۲۶ راس دام بر اثر صاعقه در بدره

فرمانده انتظامی بدره از تلف شدن ۲۶ راس احشام بر اثر برخورد صاعقه در شهرستان بدره خبر داد.

 سرهنگ عزت الله متین فر فرمانده انتظامی بدره گفت: شب گذشته طی یک تماس مردمی با مرکز ۱۱۰ مبنی بر تلف شدن تعدادی احشام در روستای زرانگوش از توابع بخش هندمینی به واسطه برخورد صاعقه، بلافاصله اکیپی از مأموران پاسگاه هندمینی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره اضافه کرد: طی بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که با توجه به سامانه بارشی در سطح شهرستان، متأسفانه به علت برخورد صاعقه با این احشام تعداد ۲۶ رأس تلف شده است.

سرهنگ متین فر یاد آور شد: در فصل زمستان با تاکید مجدد از تمام دامداران می‌خواهیم که قبل از شروع فعالیت خود، به وضعیت آب و هوای منطقه توجه و تذکرات پیشگیرانه را در سرلوحه کار خود قرار دهند تا شاهد این چنین خسارات درد آوری نباشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.