افزایش ۱۰ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:طبق مصوبه هفته جاری شورای اسلامی شهر اصفهان مبلغ کرایه سرویس مدارس ۱۰ درصد افزایش یافته که از آذرماه گذشته شامل قراردادها می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: طبق مصوبه هفته جاری شورای اسلامی شهر اصفهان مبلغ کرایه سرویس مدارس ۱۰ درصد افزایش یافته که از آذرماه گذشته شامل قرارداد‌ها می‌شود.

او ادامه داد: به دلیل افزایش قیمت بنزین، آمار استفاده شهروندان از تاکسی برای سفر‌های درون شهری ۲۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر در شهر اصفهان ۹ هزار و ۵۰۰ خودروی پلاک «ت» و هشت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی سرویس مدارس و حدود سه هزار و ۵۰۰ آژانس فعال است.

منوچهری با اشاره به لزوم رفع مشکل پرداخت پول خرد مسافران هنگام استفاده از تاکسی، افزود: یکی از پروژه‌های تاکسیرانی اصفهان «کیف پول الکترونیک» است که برای تحقق آن انتخاب پیمانکار با همکاری فاوا، انتخاب رانندگان همکار جهت آغاز طرح، اطلاع‌رسانی قبل و حین اجرا، همچنین هماهنگی برگزاری مراسم رونمایی انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: پروژه کیف پول الکترونیکی در راستای رفع مشکل پول خرد، سهولت در پرداخت کرایه، امکان پرداخت به وسیله تلفن همراه و نیاز نداشتن به کارت بانکی رونمایی شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان این که امکان بهره‌مندی تاکسیرانان اصفهان از بیمه تأمین اجتماعی تا پایان سال‌جاری محقق می‌شود، گفت: مراحل بیمه تاکسیرانان فعال و دارای پروانه معتبر به زودی با باز شدن امکان ثبت نام و با همکاری سازمان تأمین اجتماعی انجام خواهد شد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۳:۲۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
یا سلام خدمت شما : ای کاش سهمیه بنزین مدارس رو به نماینده سرویسها که از طرف مدرسه انتخاب شده برای ضایع نشدن حق رانندگان به هر مدرسه داده میشد زیرا برای رفتن راننده ازآن مدرسه برای ابطال کردن کارت سوخت راحتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
چرا بنزین سهمیه‌ای سرویسهای مدارس به ماده نشده