قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان خبر داد؛

افتتاح ۸ واحد مسکونی در مناطق محروم استان

محمد قوسی بابیان اینکه هشت واحد مسکونی ویژه مددجویان مناطق محروم استان سمنان افتتاح می‌شود گفت: محرومیت‌زدایی در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

افتتاح ۸ واحد مسکونی در مناطق محروم استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد قوسی قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از جمله سیاست‌های مهم این نهاد محسوب می‌شود،  گفت: هشت واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد در مناطق محروم روستا‌های طرود، امیرآباد و بیارجمند در شرق استان سمنان افتتاح می‌شود.

او بابیان اینکه این واحد‌ها به‌زودی تکمیل و به مددجویان تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: این واحد‌های مسکونی با مشارکت بسیج سازندگی استان سمنان و کمک‌های خیران در دست‌ساخت است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۶۸ مرکز نیکوکاری در سطح استان در حال فعالیت است، افزود: گسترش و افزایش مشارکت مردم در رفع محرومیت از مناطق روستایی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

قوسی در ادامه با اشاره به آئین نذرواره حسینی و پخت ۷۲ دیگ غذای نذری در هر شهرستان بیان کرد: این طرح یک زنجیره خوبی است که به‌صورت پایلوت از استان سمنان شروع‌شده و اکنون در سراسر کشور در حال شکل‌گیری است.

او تصریح کرد: در آینده درصدد ترسیم این طرح به‌عنوان پخت ۷۲ دیگ نذری در ۷۲ شهر هستیم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.