بازگشایی راه ۱۲۷ روستای اردبیل/راه ۷۶ روستا تا پایان امروز باز می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه ۱۲۷ روستای استان بازگشائی شده و عملیات برف روبی و بازگشائی ۷۶ روستای دیگر نیز در حال انجام است.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه هم اکنون کلیه محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد گفت: با تلاش راهداران سختکوش راه ۷۶ روستا نیز تا پایان امروز بازگشائی می‌شود.

او با بیان اینکه پس از قطع بارش برف از عصر روز گذشته راهداران با بکارگیری حداکثر توان کاری و ماشین‌آلات برف‌روبی در اختیار خود موفق به بازگشایی راه ارتباطی ۱۲۷ روستایی شده‌اند تصریح کرد: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در راهدارخانه، محور‌ها و گردنه‌های برف گیر استان در طرح زمستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به مردم و مسافران خدمت می‌کنند.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از مردم خواست اگر قصد گذر از جاده‌های کوهستانی استان را دارند تجیهزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ ویا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

رحمتی افزود: ۲۰ هزار تن شن و نمک خریداری شده و در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها استان برای استفاده در مواقع ضروری ذخیره‌سازی شده است.

گفتنی است هشت گردنه سخت‌گذر و برف‌گیر به نام‌های حیران، صایین، کجل، نقدوز، الماس، لنگان، قره‌آغاج و اسالم در راه‌های ارتباطی این استان قرار دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار