عامل اصلی درگیری مسلحانه در محله سردار جنگل دستگیر شد

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل اصلی تیراندازی و درگیری مسلحانه در محله سردار جنگل خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ «علی محمدی» رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت:در تاریخ بیست و پنجم دی ماه امسال، یک مورد درگیری مسلحانه در حوالی محله سردار جنگل در غرب تهران که منجر به مجروح شدن یک نفر از طرفین این درگیری شده بود، به وقوع پیوست، که همین مسأله سبب شد تا بلافاصله تیم‌های عملیاتی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی سریعا برای تحقیق وبررسی موضوع وارد عمل شوند.

وی در ادامه بیان داشت:پس از اعزام مأموران به محل وقوع جرم و حسب اظهارات فرد مجروح مشخص شد:چند نفر جوان مسلح سوار بر خودرو به بهانه اختلاف حساب شخصی، با حضور در مقابل منزل این فرد، ابتدا قصد داشته او را به زور سوار بر خودرو کرده و به گروگان ببرند که با مقاومت وی همراه شده، به همین دلیل اقدام به تیراندازی کرده و فرد مورد نظر را از ناحیه بیرونی گردن مورد جراحت قرار داده و بلافاصله نیز متواری شده اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیس مشخص شد که فرد مضروب در حین انتقال به بیمارستان از داخل آمبولانس متواری شده است که همین مسأله باعث شد ماموران با انجام تحقیقات کامل تربه راز پشت پرده این موضوع پی برده و مشخص شد، فرد متواری در چند سال گذشته با یک باند قاچاق وسایل و تجهیزات پزشکی همکاری داشته و به علت به وجود امدن یک سری اختلافات مالی اعضای این باند با وی درگیر و او نیز به جهت ترس از ماموران و بر ملا نشدن این موضوع قبل از رسیدن به بیمارستان متواری می‌شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته فرد مضروب که متواری شده بود دستگیر شد، ابراز داشت: با اطلاعات بدست آمده از این فرد شناسایی مخفیگاه عامل اصلی تیراندازی در دستور کار قرار گرفته که در صبح امروز بیست و هشتم بهمن ماه ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی در یک اقدام ضربتی متهم را در یکی از روستا‌های حوالی شهر دماوند دستگیر و به پلیس امنیت انتقال دادند.
محمدی در پایان با اشاره به متهم به همراه مستندات مربوطه به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد:تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار