بررسی حضور پرشور مردم بویژه جوانان در انتخابات مجلس شورای اسلامی

مجمع عمومی سالانه بسیج هنرمندان استان همدان با هدف عظم همگانی واستفاده از همه ظرفیت هنرمندان برای حضور حداکثری در انتخابات برگزار شد.

بررسی حضور پرشور مردم بویژه جوانان در انتخابات مجلس شورای اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در این مجمع  مهدی دهقان نیری مدیر کل صدا و سیمای مرکزهمدان با بیان حماسه بی نظیر تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان در انتخابات پیش روهم یکبار دیگر با حضور سبز خودشون برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی خواهند آفرید.

او  بابیان اینکه صداوسیما در کنار جامعه هنری استان و همسو با اهداف انقلاب اسلامی همواره دوشادوش بسیجیان بخصوص جامعه هنری استان حضور داشته است افزود: صدا و سیمای مرکز همدان امادگی کامل دارد تا از نقطه نظرات و دیدگاه‌های هنرمندان در راستای برنامه سازی اثر گذار‌تر استفاده کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکزهمدان همچنین به ساخت اثار فاخری دو حوزه مستند در استان با دیدگاه هنری اشاره کرد و افزود: برای ادامه و تولید اثاری ارزشمند‌تر نیاز به اتاق فکر تخصصی بسیج هنرمندان و حمایت دستگاه‌های متولی فرهنگی استان هستیم.

همچنین در این نشست مدیریت بسیج هنرمندان استان، و جمعی از هنرمندان بسیجی استان به ارائه راهکار‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.