عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب:

امید چندانی به ائتلاف کامل با جبهه پایداری نداریم

چمران گفت: به رغم همه تلاش‌ها با جبهه پایداری به نتیجه مثبتی نرسیدیم و چندان امیدی هم نیست، اما امیدوارم بتوانیم به وحدت برسیم.

امید چندانی به ائتلاف کامل نداریم/ به‌رغم تلاش‌های فراوان هنوز به وحدت نرسیدیمبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی سخنانی در همایش شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه ما دنبال ایران قوی هستیم، گفت: قوی فقط قدرت نظامی نیست. باید کشور در همه حوزه‌ها قوی باشد و زیرساخت همه این قدرت‌ها فرهنگی است. ما باید مجلس قوی داشته باشیم اگر چنین نباشد در مقابل دشمنان و شرایط جدیدی که برایمان پیش آمده معلوم نیست که بتوانیم مقاومت کنیم.

او افزود: آقای رئیسی در قوه قضائیه تحول خوبی به وجود آورده و امیدی را زنده کرده است و نشان داده که می‌توان اصلاحات واقعی را در کشور انجام داد آن هم برخلاف همه مشکلاتی که وجود دارد. او نشان داد برخلاف تبلیغاتی که علیه‌اش در انتخابات ریاست جمهوری انجام شد و گفتند می‌آید که در خیابان‌ها دیوار بکشد، اما دیدیم که او در قوه قضائیه چگونه عمل کرد.

این عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه تحولات قوه قضائیه باید در قوه مقننه هم انجام شود، تاکید کرد: مجلس قوی نماینده قوی می‌خواهد. سازوکار و تدبیر داشتن هم قدرت مجلس را افزایش می‌دهد.

چمران با بیان اینکه ما بدون برنامه به میدان نیامده‌ایم، تصریح کرد: نمایندگان قوی را باید همین مردم انتخاب کنند. مردم با چشم باز، بصیرت و بینایی انتخاب کنند. در زمان مناسب باید کار مناسب انجام شود پس در روز جمعه باید بهترین‌ها انتخاب شوند. ما باید در یک شکل و ظاهر مناسب دست به انتخاب بزنیم. پس تکی رای دادن و لیست را کنار گذاشتن درست نیست.

او افزود: مردم متدین ما می‌گویند باید افراد را بشناسیم و بعد به آنان رأی دهیم. حرف درستی است. گاهی می‌گویند فلانی از آن یکی که در لیست است بهتر است و می‌خواهیم به او به جای یکی از افراد لیست رأی دهیم، اما باید بدانیم که در کار رأی دادن، تاکتیک هم مهم است. اینکه افراد خارج از لیست را انتخاب کنیم آن وقت رأی زیادی به دست نخواهد آمد.

این عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با تاکید بر اینکه ما باید از کم‌کاری و وقت تلف‌کردن عبور کنیم، گفت: باید اقتصادمان را نجات دهیم. باید کسانی را انتخاب کنیم که متدین باشند، ریشه همه چیز در تدین است. کسی باید انتخاب شود که بتواند اقتصاد ما را که دچار بحران شده و شرایط نامساعدی دارد را نجات دهد.

چمران ادامه داد: مجلس نباید چشم به آن سوی دنیا داشته باشد و مدام به خارج از کشور نگاه کند. ما باید به سمتی حرکت کنیم که کسانی به مجلس روند که دنبال استفاده از ظرفیت‌های داخل باشند.

این عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اشاره به روند پیشرفت موضوع وحدت در میان اصولگرایان اظهار کرد: متاسفانه به رغم همه تلاش‌ها به نتیجه مثبتی نرسیدیم و چندان امیدی هم نیست، اما امیدوارم خدا به ما کمک کند که بتوانیم به وحدت برسیم. لیست دادن که هنر نیست. هرکس که نباید یک لیست بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار