یک‌هزار و ۳۰۰ عوامل اجرایی انتخابات چالدران را برگزار می کنند

فرماندار چالدران گفت:یک‌هزار و ۳۰۰ عوامل اجرایی انتخابات چالدران را برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،حسن محمدزاده فرماندار چالدران گفت : ۶۸ صندوق ثابت و ۴۶ صندوق سیار برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان چالدران تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه تخلفات تبلیغاتی نامزد‌ها رصد و کنترل می‌شود، افزود: تاکنون مشکل خاصی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گزارش نشده و مردم در کمال آرامش در ستاد‌های انتخاباتی فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: همه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری در چالدران فراهم بوده و تمهیدات لازم در راستای بازکردن راه روستا‌های مسدود شده بر اثر برف و کولاک احتمالی نیز اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه به طور میانگین برای هر صندوق حدود ۱۹ عامل اجرایی در این شهرستان در نظر گرفته شده، بیان کرد: در مجموع حدود یک‌هزار و ۳۰۰ عامل اجرایی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فعال خواهند بود.

چالدران از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی بوده و از شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران که بیش از ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد، یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال، جمعه هفته جاری در ۱۰ حوزه اصلی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.