بیش از پنج درصد واجدان شرایط در بوکان رای اولی‌ها هستند

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: ۹ هزار و ۶۴۰ رای اولی که به تازگی وارد هجدهمین سال زندگی خود شده‌اند، در این شهرستان آماده مشارکت در انتخابات هستند.

بیش از پنج درصد واجدان شرایط در بوکان رای اولی‌ها هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان تعداد واجدان شرایط رای دادن در این شهرستان را ۱۸۷ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: بیش از پنج درصد کل واجدان شرایط را رای اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه تمامی امکانات و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان فراهم شده است، افزود: حضور رای اولی‌ها در این انتخابات، صحنه‌های زیبایی از مشارکت سیاسی این قشر فعال و پرانرژی را به نمایش خواهد گذاشت و نشان خواهد داد که آن‌ها نیز در سرنوشت خود برای آینده سهیم می‌شوند.

وی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: امیدواریم انتخابات پرشوری در بوکان همزمان با سراسر کشور برگزار شود و مردم نماینده شایسته‌ای را انتخاب و روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

سرپرست فرمانداری بوکان اضافه کرد: در این شهرستان ۱۵۹ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای بوکانی‌ها در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۸۷ صندوق شهری و ۷۲ صندوق در روستا است.

در بوکان هشت نفر برای تصدی یک کرسی مجلس شورای اسلامی در این شهرستان با هم رقابت می‌کنند.

بوکان با ۲۵۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و حدود ۷۵ درصد مردم این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام / ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.