نسبت به دوره قبل؛

افزایش صندوق های رای در شهرستان سردشت

فرماندار سردشت گفت: ۱۲۴ شعبه و صندوق اخذ رای شهری و روستایی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان مستقر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، اقصی نخشی‌پور فرماندار سردشت  اظهار داشت: از این تعداد ۸۰ صندوق در بخش مرکزی و ۴۴ صندوق نیز در بخش وزینه این شهرستان کار رای‌گیری از مردم را برعهده خواهند گرفت.

وی افزود: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۳ شعبه اخذ رای در مناطق شهری شامل سردشت، امیرآباد ربط و نلاس دایر خواهد بود و ۷۱ شعبه نیز در مناطق روستایی استقرار خواهد یافت.

وی اضافه کرد: شمار صندوق‌های اخذ رای در این حوزه انتخابیه در مقایسه با دوره پیشین چهار صندوق افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه تخلفات تبلیغاتی نامزد‌ها نیز رصد و کنترل می‌شود، اضافه کرد: تاکنون مشکل خاصی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گزارش نشده است.

«نخشی‌پور»، بیان کرد: همه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری در این شهرستان فراهم شده‌است.

سردشت به همراه پیرانشهر با بیش از ۲۱۰ هزار نفر جمعیت یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهد؛ هم‌اکنون هشت نامزد در این حوزه برای راهیابی یک نفر به مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال، جمعه هفته جاری در ۱۰ حوزه اصلی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.