دعوت جانشین سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از مردم برای شرکت در انتخابات

جانشین سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از مردم استان برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

سردار معین پور جانشین سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ان شاءلله مردم در روز جمعه دوم اسفند ماه با حضور پرشور در انتخابات یک حماسه را رقم می‌زنند.

او در ادامه افزود: مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور چشمگیر خود اقتدار و سربلندی نظام را به تصویر می‌کشند.  

سردار معین پور بیان داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای مشکل سازی در مملکت ما به کار گرفته است و با فشار‌های مختلف می‌خواهد مردم را تحت تاثیر قرار دهد.

جانشین سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: دشمن با تلاش بر رحمانه می‌خواهد مردم را از صحنه دور کند، اما مردم کشور و استان خوزستان با بصیرت کامل پشت رهبر معظم انقلاب خواهند ماند.

این مقام مسئول گفت: انتخابات یک حق است که مردم برای خود می‌دانند و برای شکوفایی، تحرک  و رشد با حضور در انتخابات دوم اسفند ماه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.