معاون تربیت و آموزش انتظامی استان ایلام:

آموزش، اساس پیشرفت هر سازمانی است

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان ایلام با بیان اینکه هر نهاد و سازمانی برای پیشبرد و رسیدن به اهداف عالیه خود نیاز به آموزش دارد گفت: آموزش، رکن اصلی و اساس پیشرفت هر سازمانی است.

آموزش، اساس پیشرفت هر سازمانی است

سرهنگ جهانگیر زارعی معاون تربیت و آموزش انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: رسالت اجرای برنامه‌های آموزشی کوتاه مدت، بلند مدت و عرضی برای رسیدن به اهدافی است که ناجا درصدد آن است.

او دوره‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌های عرضی را به منزله کسب تجربه و آموزش کارکنان دانست، و افزود: در این راستا براساس نیاز و با توجه به هماهنگی‌های لازم، کلاس هائی برای کارکنان واجد الشرایط برگزار و در پایان به کارکنانی که که مهارت لازم وهمچنین دوره را با موفقیت سپری نموده اند گواهی پایان دروه اعطاء خواهد شد.

این مقام انتظامی استانر ایلام همچنین به آموزش و برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای برای سربازان وظیفه اشاره و اضافه کرد: ناجا با اتخاذ رویکرد دانش محوری پلیس، اقدام به برگزاری دوره‌های مهارت آموزی برای سربازان وظیفه کرده است.

سرهنگ زارعی پیشرفت و رسیدن به اهداف مورد نظر هر نهاد و سازمان را در گرو آموزش مثبت و مفید دانست و یادآور شد: رکن و اساس پیشرفت هر سازمانی بر مبنای آموزش درست است.

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان آموزش نیرو‌های مفید و کار آزموده در طول سال را از برنامه لازم و مدون مجموعه تربیت و آموزش دانست و بیان کرد: در این راستا کلاس‌ها و دوره‌ها با کیفیت، متناسب و براساس نیاز ناجا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.