رئیس هیئت نظارت انتخابات استان سمنان:

زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در استان فراهم است

منوچهر فخری گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری تمامی فرایند‌های انتخابات در استان سمنان فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری رئیس هیئت نظارت انتخابات استان سمنان در نشست آموزشی بازرسان انتخابات شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه شاهرود با بیان اینکه بازرسان باید آشنایی کامل به قوانین و مقررات انتخابات داشته باشند و خوشبختانه افراد باتجربه‌ای در برگزاری انتخابات در استان سمنان فعال هستند، گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری تمامی فرایند‌های انتخابات در استان سمنان فراهم است.

او با بیان اینکه مردم ثابت کردند که با حضور حداکثری در انتخابات به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستند، افزود: لباس خدمت در حوزه بازرسی انتخابات بر پیکر هر فردی قرار نمی‌گیرد و افرادی که در این بخش از انتخابات در استان فعال هستند در کنار دیگر مسئولان از شخصیت‌های کاردان و موفق محسوب می‌شوند.

فخری ادامه داد: کار اجرای انتخابات با بازرسان نیست و بازرسان به معنای واقعی چشم و گوش وزارت کشور در حُسن برگزاری این رویداد مهم هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: انتخابات در ایران نماد مردم سالاری دینی است و مردم ایران همواره در صحنه‌های مختلف ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.