نمایشگاه عکس رونق تولید در سمنان افتتاح شد

به مناسبت هفته فیلم و عکس، نمایشگاه عکس "رونق تولید" شامل ۳۵ عکس از معادن استان سمنان افتتاح شد.

سعید خجسته‌فر رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه عکس "رونق تولید" در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: ۳۵ فریم عکس از معادن و صنایع سنگین استان سمنان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده که توسط عکاسان جوان گرفته شده است.

او افزود: این نمایشگاه عکس یکی از برنامه‌های جانبی انجمن سینمای جوانان استان سمنان به مناسبت یازدهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان است؛ که تا آخر اسفند دایر است.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان تصریح کرد: یک رویداد منحصر به فرد در هفته فیلم و عکس، برگزاری کمپ فیلم‌سازی است که برگزاری کارگاه‌های تخصصی تصویربرداری و صدابرداری با حضور اساتید کشوری، اکران فیلم‌های ساخته شده در سال ۹۸، برگزاری ۳ نمایشگاه عکس که یکی از آن‌ها از آثار منتخب ارسالی به هفته فیلم و عکس است و اردوی عکس استانی در شهر‌های دامغان و شاهرود از دیگر برنامه‌های هفته فیلم و عکس استان سمنان است.

خجسته‌فر ابراز داشت: کمپ فیلمسازی ایده انحصاری انجمن سینمای جوانان استان سمنان است. در این رویداد، ۶ کارگردان جوان حضور دارند که هرکدام باید در طی یک روز، یک فیلم کوتاه کامل بسازند. کمپ اول در خرداد ماه ۹۸ برگزار شد و این دومین دوره است.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار