تمهیدات لازم برای رای گیری در مناطق کوهستانی و برفگیر مازندران

بارش برف در انجام وظایف هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات مازندران خللی نخواهد داشت.

تمهیدات لازم برای رای گیری در مناطق کوهستانی و برفگیر مازندرانمحمدی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف در روز رای گیری هماهنگی‌های لازم با اداره کل راهداری و حمل و نقل استان برای بازگشایی مسیر‌ها انجام شده است.

او افزود: در صورت بارش شدید برف تدابیر لازم برای انتقال صندوق‌های رای به مناطق کوهستانی و برف گیر و پس از پایان رای گیری نیز برای انتقال این صندوق‌ها به ستاد اندیشیده شده است.

محمدی ادامه داد فرمانداری‌های که احتمالاً تحت تاثیر بارش برف قرار می‌گیرند با ادارات حمل و نقل و راهداری شهرستان‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام دادند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران از بکارگیری دستگاه‌های احراز هویت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: با این تدبیر امکان دو بار رای دادن با یک شناسنامه یا رای دادن با شناسنامه‌های افراد متوفی امکان پذیر نیست.

او با بیان اینکه هیچ مشکلی برای برگزاری یک انتخابات پرشور در مازندران وجود ندارد گفت: تعدادی از داوطلبان با آغاز تبلیغات انصراف دادند و در حال حاضر ۱۴۱ داوطلب باقی ماندند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار